PDA

View Full Version : TG-newbie

DeathStar
13-01-2003, 17:04
TG03 blir mitt første. har spm. Hva faen er NN? ser folk klager over "NN" hele tiden? hva/hvem er det? hva gjør det/de galt ?

gleder meg :)

ShadoW^_
13-01-2003, 17:06
hmm nn? hmm nn? doh er vist en smule newb på dette selv blir mitt første tg og jeg er ikke stolt av det:/ menmen

Mosy
13-01-2003, 17:09
NN er norske nerder.

De ble litt upopulære i fjor da de, uten stans, spilte noen av de værste plagesangene du kan tenke deg non-stop (nesten) hele TG02. Jeg nevner Rosa Helikopter osv....

Volkov
13-01-2003, 17:11
norske nerder skulle vel være nerdenes organ.. men trukke mange ekte nerder støtta dem etterhvert... jalla folk, ikke ønsket i år..

og er det ditt første tg: gled deg, det er villt :)

HellBoy
13-01-2003, 17:17
NN er Norske Nerder (www.nerder.no), og de var noen kaukskaller på TG02, de hadde abnorm anlegg, og spilste Rösa Helikopter når folk flest ville sove. Vi liker de ikke.

Mosy
13-01-2003, 17:18
Det beste er at man bare gleder seg mer og MER og MER!! for hvert TG man er med på. Blir mitt 4. :D Gleder meg som en unge til julaften.

LilleGud
13-01-2003, 17:33
Originally posted by HellBoy
NN er Norske Nerder (www.nerder.no), og de var noen kaukskaller på TG02, de hadde abnorm anlegg, og spilste Rösa Helikopter når folk flest ville sove. Vi liker de ikke.

hehe. tror ikke vi skal gi all æren for rosahelikopter ol. til NN.

Var vel diverse andre som oxo satt med temmelig greit anlegg ! oss feks. :rolleyes:

Høres i påsken ! ;)

ShadoW^_
13-01-2003, 17:40
hmm ok da var det klart... dme liker vi ikke:D heheh
greit at folk har med musikk, even høy musikk er greit... men samme sangen om og om og om og om og og og litt til huff... synes synd på de som har måtte høre på det:D

HellBoy
13-01-2003, 17:45
Originally posted by LilleGud

Var vel diverse andre som oxo satt med temmelig greit anlegg ! oss feks. :rolleyes:

Måtte du og dine brenne.

;)

ShadoW^_
13-01-2003, 17:50
hehehe er jo bare kjekt med litt musikk så lenge det er sikkelig musikk... synd alle ikke har samme oppfatning av hva det er :/

HellBoy
13-01-2003, 18:09
misforstå meg rett, jeg er for at folk skal kunne drasse inn store høytalere, men det burde vært offentlig straff for å spille rosa helikopter, det kan umulig være noen i denne verden som synes at denne sangen virkelig er bra.

LilleGud
13-01-2003, 18:10
Originally posted by HellBoy
Måtte du og dine brenne.

;)

for og få frem hvem vi er og hva vi drev med. så kansje det er noen av dere som husker Primavera med det er en fin dag. hvær morgen klokken 09.00 ca. ! :)

og en av deres forum folk nemmelig Breiker var meget godt innblandet !! ;)

BedLamP
13-01-2003, 18:31
Norske Nerder! HAH!
Måtte de evig brenne.
Møkka folk spiller rosahelikpoter*håpe de ikke kommer iår*

maih
13-01-2003, 19:37
uhm. er det siden TG02 man ikke har likt NN? har man NOENSINNE likt NN? da har jeg isåfall glemt å like de. de er jo bare waste. lite og ingenting fornuftig, bare er jalla-tøffe-i-trynet fordi de liksom er tEh nerds. "like, yo." bleh.

ZpiFF
13-01-2003, 19:44
Blir jeg lynsja hvis jeg kjøper NN medlemskort i år og? Syntes NN skulle fått lov til å ha ordinære plasser og høytaler-restriksjoner i fjor jeg... Hvem lå de med for å få til det oppsettet sitt?

NaitS
13-01-2003, 20:20
Dette blir oxo mitt første TG party... Gleder mæ vilt :D

r-0X#Zapchud
13-01-2003, 21:00
Jeg mener at alle NN-medlemmer, og de som eier deres medlemskort (dvs. det inkluderer ZpiFF), bør dras ut første dagen, stilles opp mot veggen utenfor, og plaffes nådeløst ned med automatvåpen. Til siste dråpe blod er spilt!

ARGH!

Horene ødelegger jo bare, svina trenger ikke ødelegge halve partyet med de abnorme høyttalerne sine, og alt det andre tullet de driver med. Hiv dem ut, skyt dem.

HellBoy
13-01-2003, 21:12
Jeg står desverre oppført i NN's medlemmsregister, de har desverre ingen "utmeld"-knapp, ikke som jeg har klart å finne iallefall. Jeg hater de fordet.

Mosy
13-01-2003, 21:15
for og få frem hvem vi er og hva vi drev med. så kansje det er noen av dere som husker Primavera med det er en fin dag. hvær morgen klokken 09.00 ca. ! :)

og en av deres forum folk nemmelig Breiker var meget godt innblandet !! ;)
Da vil jeg heller våkne til "Knutsen og Ludvigsen - God morgen Norge" Skikkelig gladsang :)

LilleGud
13-01-2003, 22:37
Originally posted by Mosy
Da vil jeg heller våkne til "Knutsen og Ludvigsen - God morgen Norge" Skikkelig gladsang :)

Kan jo ordnes ! ;) send meg den !

aju
13-01-2003, 23:21

Høres i påsken ! ;)

You are now marked for extermination.

DeathStar
14-01-2003, 07:06
Takk for opplysningen.

noe annet dere vil fortelle til en newbie TG'er ? :)

ShadoW^_
14-01-2003, 07:18
h0h0, detta skal bli bra ja... menne få på en sikkelig "morgen" sang hvis det skal absolut være noen =)

DeathStar
14-01-2003, 08:17
litt Cradle of Filth? :p

HellBoy
14-01-2003, 10:36
Originally posted by DeathStar
Takk for opplysningen.

noe annet dere vil fortelle til en newbie TG'er ? :)

Ta med penger. Så mye du har råd til å bruke, for pengene flyr fort på TG, er endel hardware-shops som selger halv-billig hardware der, og slikt er fristende. :)

r-0X#Zapchud
14-01-2003, 15:39
Bankomatene i skipet har vært gretne, og ikke oppført seg som folk, så for å være sikker, bruk en anstendig minibank eller butikk for å ta ut penger, eller ta dem ut på forhånd! jeg holdt på og dret meg ut sist iaf...
tar ikke sjangsen en gang til :)

Indrazor
14-01-2003, 15:46
Hadde ikke noe problem med onsite automatene når jeg var der i fjor.. Men uansett så ta med deg det du tror du kommer til å trenge av penger.
Så tar du med minibankkortet som en backupp i tilfelle du vil ha noe som du ikke har nok penger til.

r-0X#Zapchud
14-01-2003, 15:49
Originally posted by Indrazor
Hadde ikke noe problem med onsite automatene når jeg var der i fjor.. Men uansett så ta med deg det du tror du kommer til å trenge av penger.
Så tar du med minibankkortet som en backupp i tilfelle du vil ha noe som du ikke har nok penger til.

hadde ingen problemer med den jeg heller, men jeg rakk å observere at den hadde vært smågrim senere, når jeg skulle ta ut kæsj igjen..
Det er surt å være den første jævelen som må rapportere at kortet er oppspist til kr00et. :D

Breiker
14-01-2003, 17:32
Originally posted by r-0X#Zapchud
hadde ingen problemer med den jeg heller, men jeg rakk å observere at den hadde vært smågrim senere, når jeg skulle ta ut kæsj igjen..
Det er surt å være den første jævelen som må rapportere at kortet er oppspist til kr00et. :D

Hehe.. den minibanken var litt ustabil ja. husker ikke hvor mange kort den spiste men det var mange

Mosy
14-01-2003, 18:07
Hehe

Har ikke bankkort jeg. Klarer meg helt helt funt uten. Gjelder bare å ha med seg nok cash. Mellom 500 og 1000 funker fett.

HellBoy
14-01-2003, 18:16
man trenger 500,- bare til mat, også kommer andre ting òg, så 1000,- er nesten det minste man må ha med seg, synes jeg iallefall. Geekstuff var jo det i fjor, og de hadde jo noen tøffe t-skjorter, og vel - det er mye tøft å kjøpe på TG, og da er det kjiipt å ikke ha penger.