PDA

View Full Version : Baka-song

Neurook
11-01-2003, 23:44
Hvis NN kommer tilbake, og har med seg høytalere (god forbid)

Så _MÅ_ de spille baka-song mer en èn gang..

Bakabakabakabakabaka!

Evolved
11-01-2003, 23:58
tror ikke jeg har hørt den sangen jeg...

det eneste jeg hørte var ARNE og rosa helikopter

tenk hvis man hadde invitert peaches til tg...
de hadde blitt grisebanka av 4500folk

Breiker
12-01-2003, 01:58
Originally posted by Neurook

Så _MÅ_ de spille baka-song mer en èn gang..

Bakabakabakabakabaka!

Hmm jeg tror ikke jeg hadde tålt det etter TG02.. NN burde blitt bannlyst herifra til månen ( ehh kanskje litt drøyt) men de burde i hvertfall få en liten stand slik som asus fikk i 02

Volkov
12-01-2003, 13:27
Originally posted by Neurook

håper ikke og IKKE SATAN må vel være to passende reaksjoner her?

crom
12-01-2003, 13:31
Hehe..

"Baka" passer jo perfekt om NN

-crm

Mosy
12-01-2003, 17:00
Hehe

Hører på Baka-song for første gang nå.
Kan bli slitsom på TG03 ja... lol

"bakabakabakabakabakabakabakabakabakabakabakabakaba ka"
:D:D:D

Volkov
12-01-2003, 17:58
virker som om jeg må finne denna sangen...!

skulle ønske folk ville gå over til dj firewalk - my telescope som plagesang jeg, digger den, så da hadde jeg klart meg :)

HellBoy
12-01-2003, 19:04
Om folk kunne gått over til å spille Nirvana, Smashing Pumpkins, Rage Against The Machine osv. og litt god musikk så hadde jeg vært lykkelig. Sålenge enkelte sanger ikke blir repetert vært andre minutt er jeg forsåvidt happy.

kroz
12-01-2003, 20:13
Den eneste sangen som skal bli repetert annenhvert minutt er popkorn :D

HellBoy
12-01-2003, 20:46
Aphex Twin's popcorn-mix er feit :)

Volkov
12-01-2003, 21:02
popcorn i alle varianter går bra, det er sjarm!

den baka saken.. neitakk!!

Mosy
12-01-2003, 22:14
Skal dere ha plagesang, må dere ha "Butthole surfers - The Annoying Song" Den plager værst. :D

maih
13-01-2003, 07:32
Originally posted by HellBoy
Om folk kunne gått over til å spille Nirvana, Smashing Pumpkins, Rage Against The Machine osv. og litt god musikk så hadde jeg vært lykkelig. Sålenge enkelte sanger ikke blir repetert vært andre minutt er jeg forsåvidt happy.

Amen og Halleluja osv blabla.. skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal spille musikk for å plage. musikk ER ikke en plage, og peaches er heller ikke musikk. bakakakababaka-shiten er heller ikke musikk. gi oss heller noen digge riffs og lovely trommiser.. rawr. da blir TG enda bedre.

HellBoy
13-01-2003, 11:18
Originally posted by maih
Amen og Halleluja osv blabla.. skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal spille musikk for å plage. musikk ER ikke en plage, og peaches er heller ikke musikk. bakakakababaka-shiten er heller ikke musikk. gi oss heller noen digge riffs og lovely trommiser.. rawr. da blir TG enda bedre.

I second that! Når musikk faktisk lages av den eneste hensikt å selge, og da i tillegg plage, så burde vedkommende som står bak bli fratatt retten til å uttale seg om musikk, og ikke minst lage den.

Men, det som er trist er jo at flertallet som hører på musikk og kjøper musikk her i landet, er jo like skyldige. Hadde ikke de villt høre f.ex. Rösa Helikopter, og faktisk kjøpt skiten, så kunne vi andre faktisk ha unngått alt.

Jeg er egentlig temmelig sikkert på at hvis man opphever høytaler-regelen (til en viss grad), så vil man få lydkrig, og da kan du banne på at de med størst høytalere vil spille dritt, mens det sitter noen få som faktisk spiller god musikk.

(Ang. fete riff's, hør på Audioslave - Like A Stone, og hør spesiellt etter på ca. 02:56 - det er bare nydelig!)

maih
13-01-2003, 14:25
Originally posted by HellBoy

(Ang. fete riff's, hør på Audioslave - Like A Stone, og hør spesiellt etter på ca. 02:56 - det er bare nydelig!)

dette går noe off-topic nå, men; El caco - I spill the water. NYDEEELIG!! spesielt etter ca 01:55 og utover.. og når den tar av igjen.. herregud. "bedre-enn-sex-opplevelse" ;D riktignok med ordentlig lyd og ordentlig, ordentlig høyt, så du føler bassen i kroppen.. omg.

NaitS
13-01-2003, 16:22
ka e den baka sangen før nokka???

Volkov
13-01-2003, 17:01
Originally posted by NaitS

en dårlig sang, ikke hør på den..

Mosy
13-01-2003, 17:12
Originally posted by NaitS
last den ned da vel. Søk på "baka song" på Kazaa eller WinMX eller noe.

Volkov
13-01-2003, 17:12
Originally posted by Mosy
last den ned da vel. Søk på "baka song" på Kazaa eller WinMX eller noe.

er den ikke copyrightberskytta da?

Mosy
13-01-2003, 17:14
Originally posted by Volkov
er den ikke copyrightberskytta da?
Hvem bryr seg?
Drar du til TG med SLIKE tanker i hodet får du fort mental trøbbel.
Men jeg gidder ikke bry meg for du var sikkert ironisk...

per
13-01-2003, 17:19
bare litt bakgrunn her:

baka er ett japansk ord som har MANGE meninger...

allt fra "tulling","er du FJERN!","dust","dummen","psycho dewd", etc, veldig "barnslig" for å si det slik :)

min favoritt er "moshi moshi"

på norsk

Å svare "hallo" når du tar telefonen...

weirde greier....

Volkov
13-01-2003, 17:23
Originally posted by Mosy
Hvem bryr seg?

virker som RIAA og TONO og deres like gjør det..

Radagast
13-01-2003, 18:33
kanskje de kunne spille litt ACDC eller litt god musikk som hellboy var inne på men for ALL DEL ikke Las Ketchup greiene ! greit i starten, så sitter den som et virus, så takler du den ikke mer
3 freaking stadier

Fanden
13-01-2003, 18:46
Originally posted by per
bare litt bakgrunn her:

baka er ett japansk ord som har MANGE meninger...

allt fra "tulling","er du FJERN!","dust","dummen","psycho dewd", etc, veldig "barnslig" for å si det slik :)

min favoritt er "moshi moshi"

på norsk

Å svare "hallo" når du tar telefonen...

weirde greier....

Jøss, viste ikke at du var såpass opplyst på anime/japan-fronten Per. ^_^

Angående "The Baka Song", så vil jeg anbefale musikkvideoen der Ranma1/2 serien er brukt, den er bare genial!!
Men dog ganske slitsom i lengden, holder å spille den 3ganger etter hverandre så går men lei...

-Fanden

(jeg svarer alltid "Moshi moshi" når jeg tar telefonen..) =)