PDA

View Full Version : Til alle som hater Rosa Helikopter

Breiker
10-01-2003, 01:47
I fjor TG02 så husker sikkert alle hvor hat det var å høre rosa helikopter..

Sangen joma i hele hallen... *GRRR.. MÅ DREPE LYDMANN!!*
Vel da husker dere sikkert hvor digg det var å se helikopteret bli sprengt til helvete og litt lenger... hehe..
Fordi som ikke husker det så het det filmen:

Chopper Dropper made by Zone_bee

Utrolig bra film..
Vel dette startet "organisasjonen" UmRH - Ungdom mot Rosa Helikopter, som undertegnede er medlem av. Vel på siden til UmRH finner man masse materiel om hvordan hate rosa helikopter. man finner også filmen klar til nedlastning i forskjellige størrelser!

http://gidderikke.no/?id=38

ZpiFF
10-01-2003, 07:40
Hehe fet side! Tar en titt på videoen nå. Syntes jeg husker den var dritbra. Skal ikke melde meg inn for Rosa Helikopter er phet!

:P

Breiker
10-01-2003, 09:40
Vel det er litt moro enkelte ganger å plage livet av nabon med den sangen

Jonte
10-01-2003, 10:12
Skal man plage folk er Albert Christmas Squirrel - Toyota ELLER Jeg kan en sang som kan drive deg til vannvidd.mp3 mye mer effektive og morsomme.

Breiker
10-01-2003, 10:13
Originally posted by Kembo_tommy
Skal man plage folk er Albert Christmas Squirrel - Toyota ELLER Jeg kan en sang som kan drive deg til vannvidd.mp3 mye mer effektive og morsomme.

Vel jeg har en del chipmunk sanger jeg og.. blir jeg trøtt eller irritert så vet jeg ikke hva jeg kan finne på =0)

Mosy
11-01-2003, 11:02
Butthole Surfers - The annoying song er også ganske ar10 ;)

HellBoy
11-01-2003, 11:35
Jeg skal ta å uppe Yang Dong Geun - Side Street Road.mp3 til ett sted i løpet av dagen jeg, så skal dere få høre hvor utrolig tøft dårlig musikk kan gjøres. jeg garanterer dere at dere ikke har hørt sangen før, jeg har tilogmed musikkvideoen som er utrolig grom.

aaaaaaallllmooooooocheeeeeeee!

maih
11-01-2003, 15:50
det verste er at man fikk rosa helikopter på hjernen på tg02, enten man ville det eller ikke. SPESIELT om man satt rett ved partyshoppen, som jeg gjorde.. totally grusomt.

ZpiFF
11-01-2003, 15:53
Velkommen velkommen maih :) Partyshoppen lagde virkelig liv borti kroken der ;) Hørte faen ikke hva de sa når jeg skulle kjøpe stuff der. De bare dro opp volumet og loka videre...

Volkov
11-01-2003, 16:58
synes igrunn de jævla tomsingene som gikk i tog midt på natta(eller dagen, jeg sov vaffal) var minst like irriterende som søppel-tyggis-rosapop fra svenske fjortisser..

men det er bare mitt syn på saken!

Breiker
11-01-2003, 18:06
"I et rosa helikopteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer"

/me retter hagla mot hodet!

HellBoy
11-01-2003, 18:35
Originally posted by maih
det verste er at man fikk rosa helikopter på hjernen på tg02, enten man ville det eller ikke. SPESIELT om man satt rett ved partyshoppen, som jeg gjorde.. totally grusomt.

Jeg unngikk heldigvis dette, det som sjokkerte meg mest var at skiten dukket opp på radio landet over tre måneneder etterpå, at det faktisk finnes såpass mange idioter som kjøper musikk her i landet at slikt kan nå høyt opp er utrolig, jeg skammer meg på deres vegne. Samme gjelder egentlig idiotene som kjøper drit fra Las Ketchup, måtte de brenne.

Evolved
12-01-2003, 00:05
Originally posted by maih

jeg vet maih.. satt ved partyshoppen ifjor jeg og, hørte bare rosa helikopter....

BedLamP
12-01-2003, 10:51
Fyren jeg satt vedsiden av på TG ifor hadde en forkjærlighet for rosa helikpoter,s elv når han gikk og sov satt han den på repeat, jeg kunne drept han! gikk utover søvn og mental helse

|-LoX-|
12-01-2003, 12:18
Originally posted by HellBoy
Jeg unngikk heldigvis dette, det som sjokkerte meg mest var at skiten dukket opp på radio landet over tre måneneder etterpå, at det faktisk finnes såpass mange idioter som kjøper musikk her i landet at slikt kan nå høyt opp er utrolig, jeg skammer meg på deres vegne. Samme gjelder egentlig idiotene som kjøper drit fra Las Ketchup, måtte de brenne.
Jeg synes det er ufattelig og utilgivelig å kjøpe en så utenfor all verbal beskrivelse lavmål "sang", men det jeg synes er enda mer utrolig er de som bidro til å få Peaches albumet inn på topplistene! Et helt j**** album med den... ja - ubeskrivelige støyen!?

Det stemmer tydeligvis at mennesket vil bedras...

HellBoy
12-01-2003, 12:24
Kom faktisk Peaches' sitt album noensinne inn på de norske listene? Grusomt, horibelt, so forth, and so on...

|-LoX-|
12-01-2003, 12:32
Jeg skal ikke garantere noe, men mener å huske å ha sett det inne på listene en gang, ja...

Men, jeg håper og tror at dette salget kan spores tilbake til folks lettformelige sinn, og at TV-reklamene har skylda... Herregud - folk kjøper jo Heidi Hauge i bøtter og spann, selv om reklamefilmene på TV3 får meg til å spy av vemmelse!
Men, dette var en liten avsporing...
Tilbake til saken: Jeg måtte anstrenge meg seriøst i en platebutikk which shall remain anonymous i tigerstaden, for ikke å ty til korporal avstraffelse av en person (som faktisk dessverre så ut til å være over 12 år).
Vedkommende gikk og så over hyllene med nye utgivelse, bestselgere osv., der hun fant Peaches-albumet, hvorpå hun så faktisk nærmest jublet ut, og begynte å legge ut om hvor bra det var...(!)

Ja til aktiv dødshjelp! :)

Jonte
12-01-2003, 13:03
Jeg foreslår overdreven loffing av alle som spiller rosa helikopter slik at andre hører det.

Volkov
12-01-2003, 13:23
loffing hører med.. rosa helikopter gjør det IKKE...

finn i det minste en annen sang å irritere vettet av folk med...!

Onkel Ballong
12-01-2003, 20:30
Jeg for min del håper at Rosa Helikopter er blitt borte i kålen innen TG starter, og at noe annet kommer fram. Bare det ikke er det faens forbanna Ketchup sangen, som forpestet radioen i flere måneder...

HellBoy
12-01-2003, 20:47
For faen, hvis noen spiller Las Ketchup så burde dette føre til at vedkommende ikke får noe strøm whatsoever på tjuefire timer. Las Ketchup kan brenne!

Volkov
12-01-2003, 21:00
Originally posted by HellBoy
For faen, hvis noen spiller Las Ketchup så burde dette føre til at vedkommende ikke får noe strøm whatsoever på tjuefire timer. Las Ketchup kan brenne!

enig, kan vi droppem å snakke mer om den møkka nå, så ikke feil folk får dårlige ideer?

Jonte
12-01-2003, 21:31
Hadde noen satt rosa helikopter på repeat ved meg hadde jeg enkelt og greit gått å skrudd den av, eller tatt strømmen og knust pc'en og pissa på soveposen hans :)

Madsy
13-01-2003, 16:33
Seriøst, jeg kommer til å nappe ut kabelen til alle som setter på "hat" sanger. Muligens ødelegge utstyret til vedkommende hvis jeg har råd til å betale tilbake.

Sett heller på oldschool techno fra 1992 :D

Volkov
13-01-2003, 16:58
først ville jeg vel prøvd å spørre pent.. pleier å nå langt, men nerdene på tg er en annen rase.. så kanskje ikke..

ShadoW^_
13-01-2003, 17:05
urk for en sang... jeg har ikke vært på noe tg, dette blir det første... håper jeg slepper å høre den 24/7...
var på ol den ble bare spilt 3-4 ganger der og da kjefta alle i salen max og den ble skrudd av ganske så fort... :)

Nilka
13-01-2003, 21:39
Vel jeg håper den sangen aldri dukker opp. På et av de faste lanene jeg er på pleier vi å stjele musekula eventuelt hele musa til de som spiller denne horible sangen. Og så tar vi seff nettverket deres.
Skrur fra hverandre kassene deres osv.

Skrutrekkere kan også brukes som kniv.

Men en ting er i alle fall sikkert jeg tar ingen sjangser og tar med meg gromme headsett så jeg slipper å høre noe under noen omstendigheter.

Mosy
13-01-2003, 21:51
Originally posted by Nilka
Vel jeg håper den sangen aldri dukker opp. På et av de faste lanene jeg er på pleier vi å stjele musekula eventuelt hele musa til de som spiller denne horible sangen. Og så tar vi seff nettverket deres.
Skrur fra hverandre kassene deres osv.

Skrutrekkere kan også brukes som kniv.

Men en ting er i alle fall sikkert jeg tar ingen sjangser og tar med meg gromme headsett så jeg slipper å høre noe under noen omstendigheter. Jeg har optisk mus da, så der er ingen musekuleå stjele hos mei nei...
Hehe, men slapp av. Jeg hører med til de 100% som HATER Rosa Helikopter.