Log in

View Full Version : Event:Vision søker flere crewmedlemmer!

Gorken
27-02-2008, 23:47
Event:Vision jobber med å utvide crewet for å kunne lage enda mer video fra TG enn tidligere. Derfor trenger vi flere folk!

Vi trenger i hovedsak personer som har brukt et videokamera før, og gjerne kan redigere video. Vi er også på jakt etter spirende journalister/reportere, som egner seg foran kamera.

Ta turen innom http://wannabe.gathering.org/ og legg inn en søknad til Event:Vision!

madsscott
06-03-2008, 22:54
Jeg lurer på hva arbeidsoppgavene er osv? Hva tidene er og hvor mye frihet. har kjøpt TG billett og vil gjerne spille litt med dem osv, men har også veldig lyst til å være med på det her! Jeg lagde selv en egen video fra TG i fjor. lagde en film fra alt det morsomme jeg og kameratene mine gjorde i fjor, og da filmet jeg en del under TG i fjor også. Vil gjerne bidra med dette for TG i år. Sjekke stemningen rundt osv. Er ikke så keen å bare sitte på plassen min å loke der under hele TG. Tar gjerne med meg en journalist og filmer og tar intervjuer osv. Hadde vært knall å bruke tid på dette under TG

Går det an å kombinere dette på et vis? vil gjerne stå bak kameraet og filme. Kan også til nøds redigere om jeg får et redigeringsprogram. vil ikke bruke windows movie maker liksom... hehe.