PDA

View Full Version : Reason Fastmusic - oppdater reglene!

Kaktusen
24-02-2008, 14:32
Ser her at :

You may use any available versions of Reason up to 3.0.x

Nyeste versjon er nå Reason 4, og det er ingen grunn til ikke å la deltagerne bruke nyeste versjon tilgjengelig
(og ihvertfall ikke nekte de som faktisk betaler for softwaren sin :rolleyes:)

Dere bør også oppdatere reglene ang. bruk av filter-routing på den nye Thor-synthen,
ettersom det er lov til å bruke tilsvarende seksjon på Malström-synthen.

Hvem sitter i democrew i år?

- Kaktus

Duckers
24-02-2008, 19:13
Ser her at :

Nyeste versjon er nå Reason 4, og det er ingen grunn til ikke å la deltagerne bruke nyeste versjon tilgjengelig

Dere bør også oppdatere reglene ang. bruk av filter-routing på den nye Thor-synthen,

Helt enig. Heia informasjonsflyten i år ...

Hvem sitter i democrew i år?

Vilde er democrewsjef, og Vamecum^rebels er med, såvidt jeg vet.

Vet ikke om de har noen med musikkbakgrunn i år.

appears
28-02-2008, 14:55
Ser her at :

- Kaktus

Ooops, jeg var ikke klar over dette. Men takk for tilbakemelding, jeg skal ta det opp med Vilde, så får vi forhåpentligvis ordnet opp etter hvert.

Kaktusen
12-03-2008, 20:55
Ser at det har blitt oppdatert, men ikke heeeelt nok. Dere har et ganske pent hull ved ikke å nevne Thor-synthen i det hele tatt.

Ettersom bruken av filterseksjonen på denne er lik som med Malströmen foreslår jeg:

Allowed devices: Everything EXCEPT NN-XT Advanced Sampler, SubTractor Analog Synthesizer, Dr.REX Loop Player and Redrum Drum Computer. You are allowed to use the filter section of the Malström Graintable Synthesizer and the Thor Polysonic synthesizer, but you are not allowed to use the synths as a sound source. In short: You may only use the NN-19 sampler as sound source.

And would someone get me some god damn coffee?!

merilin
12-03-2008, 21:04
Vet ikke hvor ofte democrewet er innom forumet, men du kan sende mail til demo at gathering dot org.

Kaktusen
13-03-2008, 15:45
Okai, takker :)