View Full Version : Wild Compo
Syntes det burde avholdes Wild Compo, med bidrag i form av video eller "stå på scenen" o.l, kan komme mye kreativt :)
tg domination
- visionx / aac
Det blir sannsynligvis Wild-compo. However! Ikke bli hysterisk om det -ikke- blir det. Vi diskuterer for øyeblikket hvilke compoer vi skal avholde. Premier, deltaker-appeal, antall forventede bidrag, tidsskjema og mere må tas hensyn til.
Hvor skal vi ellers levere fast-introene vi aldri rekker deadline på? ;-)
lug00ber
30-01-2002, 09:44
jah, nemlig!
og dessuten kommer vi kanskje til å levere en wild-greie i år :)
asså, wilden vår SKAL bli vist, ingen TVIL!
Tenk den følelsen da folkens, når compoene begynner igjen, tenk så deilig det blir :)
Jeg husker den gang på TG97-98-99 jeg, hehe ... var mye rare og digge ting da :D
pcBaktus
06-02-2002, 10:05
jeg vil å lage wild-compo, så jeg syns denne skal avholdes:)) *wiii*
glede seg...
Wild compo rocker, de fleste compoene gjør det *glede seg*
pcBaktus
06-02-2002, 13:30
gled deg til animasjonen min;) om jeg rekker å gjøre den klar da, å rendre faenskapen:) *vant brødrister på northlan:D*
Originally posted by pcBaktus
gled deg til animasjonen min;) om jeg rekker å gjøre den klar da, å rendre faenskapen:) *vant brødrister på northlan:D*
Heh :) slått av Wild Demoen vår...Strømstad tur :)
Håper scene-compoene blir belønnet like bra, hvis ikke bedre enn game-compoene. Dette er jo et must for å holde flere scenere på tg... imho da.
1. i CS . 20 000 kr
1. i PC-Demo - En kaffetrakter...
Skjønner? :p
Originally posted by kroz
Håper scene-compoene blir belønnet like bra, hvis ikke bedre enn game-compoene. Dette er jo et must for å holde flere scenere på tg... imho da.
1. i CS . 20 000 kr
1. i PC-Demo - En kaffetrakter...
Skjønner? :p
For ikke å snakke om at PC-Demo er langt mer krevende enn å hoppe rundt å trykke på musa på De_Dust :D
Lemonrazor
19-02-2002, 18:22
men så er det langt mer krevende igjen å bruke 10 år av livet sitt på å hoppe rundt og trykke på musa på De_Dust ... Så hvis man setter tidsbruken opp mot hverandre... :) ja.. akkurat!
*snufs* TG kommer aldri til å bli et scene party igjen...
Lemonrazor
18-03-2002, 18:57
En ting jeg lurer noe villt på, er at i reglene står det at man ikke kan bruke noenting det er (C) på... MEN, vil det da si at vi ikke kan bruke musikk av andre til?!? eller f.eks. samples fra film?
IKKE I DET HELE TATT?? Denne regelen må da kunne tynes bittelitt... ;) Det syns jaffal jeg...
Vi stiller jaffal med film i år! :) Jeg og 3 andre... Tror ikke den blir BEST men det er morro å få vært med! hehe!
BTW: JEEEEEEEEEG GLEEEEEEEEEDER MEG TIL TEEEEEGEEEEEEEE!!!!!!!!!!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.