Log in

View Full Version : TG07=wrestling.. TG08=??

Glennj
12-09-2007, 04:23
TG07 hadde wrestling som en stor begivenhet. Hva tror/ønsker dere at det skal bli på TG08?

Som underholdning burde det vært noe som fanget veldig mye oppmerksomhet. Jeg forstår at det er veldig veldig vanskelig. Men nå har vi jo et forum hvor vi kan diskutere det?

Så spe på med ideer ^^,

DraZeL
12-09-2007, 08:08
Jeg trur det kan bli ganske stort og artig i 08 også. Jeg var med på HW-LAN og så på wrestling showet der. Det var også en stor suksess. Jeg trur det har noe med invelsen og av interessen til deltagerne på the gathering.

liten
13-09-2007, 21:14
Det er vel litt begrenset hvor mange andre ting jeg kan finne på som topper et wrestlingshow.

Men dersom det er forslag til noe jeg kan leie inn, kom gjerne med dem:
-Kort informasjon om hva det er
-Gjerne kontaktinformasjon

cart
13-09-2007, 22:26
Det er vel litt begrenset hvor mange andre ting jeg kan finne på som topper et wrestlingshow.

Men dersom det er forslag til noe jeg kan leie inn, kom gjerne med dem:
-Kort informasjon om hva det er
-Gjerne kontaktinformasjon

Mikrodisco :) FTW :D

existemi
13-09-2007, 22:26
Mikrodisco :) FTW :D

DET, er et forslag. :D

cart
13-09-2007, 22:27
DET, er et forslag. :D

Jeg ble ikke bestukket av noen for å nevne det ;)

existemi
13-09-2007, 22:30
Jeg ble ikke bestukket av noen for å nevne det ;)

Nei, du ble bare beundret av noen for å nevne det ;)

cart
13-09-2007, 22:31
hehehe :P Ikke dårlig ikke dårlig.. Satser på at jeg får kommet meg til Oslo neste gang det blir arrangert der ;)

existemi
13-09-2007, 22:33
hehehe :P Ikke dårlig ikke dårlig.. Satser på at jeg får kommet meg til Oslo neste gang det blir arrangert der ;)

Tirsdag den 18. sept kl 18:00 :P

cart
13-09-2007, 22:35
Huff.. hva er det for et tidspunkt da ? Hmm.. Det passet ufattelig dårlig.. Jaja, en eller annen gang skal jeg vel få kommet meg innover :)

existemi
13-09-2007, 22:43
Huff.. hva er det for et tidspunkt da ? Hmm.. Det passet ufattelig dårlig.. Jaja, en eller annen gang skal jeg vel få kommet meg innover :)

Fredag den 5. okt kl 20:00! ;)

Da er også merilin med! :p

merilin
13-09-2007, 23:08
Fredag den 5. okt kl 20:00! ;)

Da er også merilin med! :p
Da blir det info:kos! Content var i mindretall forrige gang. Det bør ikke skje igjen =P

cart
13-09-2007, 23:45
Hehe, satse på at det passer den helgen, det hadde vært utrolig moro.. :)

existemi
13-09-2007, 23:57
Gjør du det, blir jeg glad. :D

cart
14-09-2007, 00:06
Og jeg vil jo selvsagt bestandig gjøre alt for å gjøre deg glad :)

existemi
14-09-2007, 00:31
Awwe... :D

krage
14-09-2007, 20:47
Tryllekunstner?

Proof
15-09-2007, 16:41
Lei inn et par strippere. ;D;D

merilin
15-09-2007, 16:44
Lei inn et par strippere. ;D;D
Tsktsk, det er barn der! Har til og med hilst på en sjuåring. =P

liten
15-09-2007, 18:26
Sånn sett så kan vi jo ikke:
- spille høy musikk
- være oppe etter kl 21
- spille musikk med skumle tekster...
- og lignende...

Men stripping derimot det er vel å dra det litt langt på hva man bør finne på på TG!

CaZpeR
16-09-2007, 02:02
Kan jeg bare mikse på mikrodisco og si: mikrorulleskøytedisco? (er tross alt en skøytehall) ;)

EDIT:

Sånn sett så kan vi jo ikke:
- spille høy musikk
- være oppe etter kl 21
- spille musikk med skumle tekster...
- og lignende...

Men stripping derimot det er vel å dra det litt langt på hva man bør finne på på TG!

I så fall må vi heve aldersgrensa ;) Men hadde ikke gjort meg noe =)

Mosy
16-09-2007, 16:55
Må bare få sagt det igjen, når vi er inne på temaet. Wrestling-showet på TG07 var noe av det beste jeg har sett på scenen på TG. Selv om få ting kan toppe åpnings-showet fra TG01 og TG02.

cart
16-09-2007, 18:13
Må bare få sagt det igjen, når vi er inne på temaet. Wrestling-showet på TG07 var noe av det beste jeg har sett på scenen på TG. Selv om få ting kan toppe åpnings-showet fra TG01 og TG02.

Enig. 2001 og 2002 var fantastisk bra, på eventsiden :)

BlueDevilNor
19-09-2007, 14:27
Wrestlingshowet hørtes kult ut. Noen som har filmet det eller noe? Hadde vært morsomt å fått sett ^^

oleerik
19-09-2007, 16:03
Wrestlingshowet hørtes kult ut. Noen som har filmet det eller noe? Hadde vært morsomt å fått sett ^^

TGTV (eller noe slikt) fikk det med.

Se under ftp.gathering.org :)

BlueDevilNor
19-09-2007, 16:32
TGTV (eller noe slikt) fikk det med.

Se under ftp.gathering.org :)

Ok Takk :)

cLtmstr
28-09-2007, 08:24
WoW Theme dette året? :D

Kanskje invitere Blizzard over for å holde noen kule rollespill elns?

saita
28-09-2007, 10:09
WoW Theme dette året? :D

Kanskje invitere Blizzard over for å holde noen kule rollespill elns?

Hadde vært kongetøft!

cLtmstr
28-09-2007, 10:23
Selvfølgelig!!

Tror du jeg snakker bare svada?

*Hjelp*

Sceptic
10-12-2007, 16:23
Ok, dere selv har klager på at andre prater offtopic, så er dere 5 ganger så ille selv?

Jeg er skuffet over å se at dere klager over sånt, når dere gjør det selv. Hvem har stått for å ha dere som moderatorer? Den personen burde ihvertfall revurdere hvem han setter som moderatorer, og kanskje har noen med litt erfaring ihvertfall.
/offtopic

Men noe fra forsvaret hadde vært morsomt! Hadde ikke forundret meg om de hadde stilt opp gratis, bre for å rekkrutere. Ha dem med litt våpen, og sånt.

Eller sette opp konkurranser i sammarbeid med dem hvor vikingskipet er "the battlefield", også kriger vi mot hverandre. Haha :D

Vetle
10-12-2007, 20:49
Eller sette opp konkurranser i sammarbeid med dem hvor vikingskipet er "the battlefield", også kriger vi mot hverandre. Haha :D
Nå var vel såvidt jeg husker forsvaret tilstede i 2007. Men å ha noen lek med rødfis, hvor man løper rundt mellom 5000 pcer, o.l. ville _ALDRI_ blitt bra/trygt/whatever.

Ede
10-12-2007, 21:38
Wtf, denne tråden er tragisk. Moderatorer som driver lengre mot offtopic enn Sonic kan løpe.. :( Trist forum.

Uansett, herregud, hva er galt med dere? Wrestlingshowet fra '07 sugde lang hund. Sånn pølsehund, bare styggere og lengre. Det er noe av det mest elendige søppel jeg noensinne har sett noe sted i hele verden! (Med unntak av et viss wild-compo-innlegg i fjor.)

Seriøst. TG-Crew. Lag et skikkelig show som ikke er tragisk. Lag noe som underholder. >=(

aviruse
10-12-2007, 21:44
Wtf, denne tråden er tragisk. Moderatorer som driver lengre mot offtopic enn Sonic kan løpe.. :( Trist forum.

Uansett, herregud, hva er galt med dere? Wrestlingshowet fra '07 sugde lang hund. Sånn pølsehund, bare styggere og lengre. Det er noe av det mest elendige søppel jeg noensinne har sett noe sted i hele verden! (Med unntak av et viss wild-compo-innlegg i fjor.)

Seriøst. TG-Crew. Lag et skikkelig show som ikke er tragisk. Lag noe som underholder. >=(
støtter det fuldt ut, det sugde saltkrystall (og som man burde vite er ikke det bra)

Kvanli
10-12-2007, 21:59
Kongens garde kan jo komme å sjonglere med gevær :?

aviruse
10-12-2007, 22:17

ser for meg en våkne på scenen, gaffa og med garden marsjere med gevær foran han. den stakker jæven hadde trodd han skulle bli henretta:)

(jeg støtter forslaget)

Svirrus
10-12-2007, 22:42
<offtopic>

.... hva er galt med dere? Wrestlingshowet fra '07 sugde lang hund. ...

Smaken er vel som baken. Vet om flere som likte det. Om alle hadde likt det samme hadde verden vært en trist plass.
</offtopic>

Forsvaret hadde vært kult, det kunne virkelig ha trukket deltakerene til scena. Ellers så hadde jeg likt å se mer flammeblåsing, tryllekunster, og andre menneskelige ferdigheter.

aviruse
10-12-2007, 23:01
<offtopic>

Smaken er vel som baken. Vet om flere som likte det. Om alle hadde likt det samme hadde verden vært en trist plass.
</offtopic>

Forsvaret hadde vært kult, det kunne virkelig ha trukket deltakerene til scena. Ellers så hadde jeg likt å se mer flammeblåsing, tryllekunster, og andre menneskelige ferdigheter.

ja som NM i koladrikking?

mdj
10-12-2007, 23:11
Hva med en standup komiker? En som lager litt liv ^^

aviruse
10-12-2007, 23:37
tror 7tym hadde følt seg neddfor hvis vi skal ha standup på tg, han liker vel å styre showet selv... men standup er jeg også for

mdj
10-12-2007, 23:50
7rym er konge til å lage liv ja! Men hva om trym hadde hatt show med en kjent komiker? Jeg tenker meg Ecbo, henrik elvestad, gjertsen osv...

Doomed_Panther
12-12-2007, 11:39
Ja! Komiker FTW! Liker stephen lynch jeg, men det blir vel verre å få han dit:p

Breiker
12-12-2007, 12:20
hmm.. var det ikke i 98 eller 99 hvor konferansieren drev å løp rundt og sloss?
For en idiot han var. Huff. tror han fikk juling av ei jente også.

Doomed_Panther
13-12-2007, 17:07
hahaha...det høres jo bra ut

LT T1G3RN
13-12-2007, 20:30
Wrestlingshowet var kickass (på en positiv måte). Men en stand-up komiker hadde også vært fett, men lixom, jeg tror at alt han/hun kommer til å snakke om er hvor g33k det er å være på TG. Selvironi er fett, men det kan kanskje bli litt mye?

Mosy
13-12-2007, 20:50
Wrestlingshowet var kickass (på en positiv måte). Men en stand-up komiker hadde også vært fett, men lixom, jeg tror at alt han/hun kommer til å snakke om er hvor g33k det er å være på TG. Selvironi er fett, men det kan kanskje bli litt mye?

Hehe, ja er fare for det:p, men jeg tror fortsatt en stand-up-komiker hadde vært fett.

mdj
13-12-2007, 21:03
Hehe finnes jo også komikere som ikke går mot publikum, min personelige favoritt er Thommas Gjertsen, elsker historiene hans om "Vidar fra Drammen", artig kar med artige historier! :D

Aiin
13-12-2007, 22:07
Enig der. Komiker ville vært topp!
First of all, de _aller_ fleste er tilfreds med en komiker.
Second, en komiker får oss alle i bedre stemning (selv om kanskje mye annet ville gjort det, da;) )

Ede
14-12-2007, 16:25
Synd norske komikere suger, og det blir for dyrt å importere noen skikkelige greier.

mdj
14-12-2007, 16:38
Synd norske komikere suger, og det blir for dyrt å importere noen skikkelige greier.

Sorry at jeg spørr, men syntes du ikke positivt om noenting? Kan du evt. komme opp med noen forslag? I steden for å klage på alle andres...

Ede
15-12-2007, 04:03
Boxing, talentshow, yo-mama-fights, ekte wrestling, pc-monteringskonkurranse (I hurtighet), spisekonkurranse, klovner vi kan kaste våte svamper på, shaolin-munker som trener med pinner, Mogwai fra NewAgeNinjas, Gaming-cosplay.

jallamann
15-12-2007, 04:55
Gaming-cosplay.

må i så fall være WoW cos ;P

evil_t
15-12-2007, 12:55
Boxing, talentshow, yo-mama-fights, ekte wrestling, pc-monteringskonkurranse (I hurtighet), spisekonkurranse, klovner vi kan kaste våte svamper på, shaolin-munker som trener med pinner, Mogwai fra NewAgeNinjas, Gaming-cosplay.

Boksing (ja det skrives sånn): Hvilken underholdningsverdi ser du i boksing fremfor wrestling?

Talentshow: Dette blir bare talentløst. Folk som random kommer opp på scena uten øving og fremførere drit.

Yo-mama-fights: Dette er det bare MTV og du som synes er kult.

Bryting som det heter i Norge: Samme mening her som på boksing.

Pc-montering: Sist dette ble arrangert på scena tok det 15min å gjennomføre. Mao for lite til å bli ett show.

Spisekonkurranse: Dette er nevnt tidligere.

Klovner?: Hvor lenge kan dette være morsomt? Husk vi skal på tg og ikke på sirkus/barnehage.

Shaolinmunker: Uhh... Spennende... :( Dessuten så tviler jeg på at du får se ekte munker, men heller kampsportpersoner trent i wushu.

Mogwai: Finn ihvertfall en ordentlig ninjakopi når du skal fremme ett forslag. Dessuten blir tidspennet her også for kort.

Gaming-cosplay: Trenger jeg si mer? (http://www.morbidoptimism.com/asc.html)

Randoms
15-12-2007, 18:55
Underholdninga på TG07 i forhåndtil TG06 var jo helt døllt.

aviruse
15-12-2007, 19:09

jo, det trenger du.... linken er død...

men jeg tror hovedpoengt hans var å få et bredere spekter med underholdning. jeg er åpen for det meste av underholding (på scenen på tg) bortsett fra: danseband og mannlig stripping

Inqulity
15-12-2007, 19:21

Det hadde vært genialt! Ellers så synes jeg ikke wrestling heller er noen dum ting.

Ede
15-12-2007, 22:19
Boksing (ja det skrives sånn): Hvilken underholdningsverdi ser du i boksing fremfor wrestling?
Nei, Boxing, siden Boksing er ulovlig. Ihvertfall proff. Sjekk lovboka. Og ja, jeg synes boxing/boksing er spennende. Eneste kampsport som finnes som faktisk kan brukes i det praktiske liv.

Talentshow: Dette blir bare talentløst. Folk som random kommer opp på scena uten øving og fremførere drit.
Random nei, jeg krever en jury som dømmer de som skal være med. Skal ikke ha talentløse sauer på scenen. Det er det nok av allerede.

Yo-mama-fights: Dette er det bare MTV og du som synes er kult.
Sorry for at jeg er fan av insult-comics. Det eier.

Bryting som det heter i Norge: Samme mening her som på boksing.
Nei, ikke bryting. Wrestling. Wrestling, as in Wrestling med stor W. Ikke slik lamm Wrestling som var i fjor, men heller skikkelig Wrestling uten de teite elementene. Mer action, mindre talk. Og ingen wii-boxing. Damnit.

Pc-montering: Sist dette ble arrangert på scena tok det 15min å gjennomføre. Mao for lite til å bli ett show.
15 min? Finnes det så treige mennesker? Isåfall er jeg enig.

Spisekonkurranse: Dette er nevnt tidligere.
So? Nevner det igjen. Det er gøy.

Klovner?: Hvor lenge kan dette være morsomt? Husk vi skal på tg og ikke på sirkus/barnehage.
TG ER en barnehage. Masse kids som gamer.

Shaolinmunker: Uhh... Spennende... :( Dessuten så tviler jeg på at du får se ekte munker, men heller kampsportpersoner trent i wushu.
Det er spennende. Og hva så om det er personer som er trent i wushu? Kampsport som SER fett ut SER fett ut.

Mogwai: Finn ihvertfall en ordentlig ninjakopi når du skal fremme ett forslag. Dessuten blir tidspennet her også for kort.
Han er bedre enn de fleste i verden. Han kan danse rundt på scenen i mange timer for min del.

Url-fail. Og hva er galt med gaming-cosplay? Cosplay er kult så lenge ingen cosplayer Narutardo.

Sceptic
19-12-2007, 09:30
Ede: Du er bare tragisk. Håper ikke at noen av forslagene dine kommer gjennom.
Og med den innstillingen du har, så gjør det at jeg og sikkert en del andre liker deg enda mindre. Skjerp deg. Det er sånne som deg som ødelegger "samfunnet" i et forum.

Men jeg stemmer for komiker :D Hadde vært utrolig fun :D Otto Jespersen ville kommet gledelig hvis han fikk gjøre narr av oss :D Eller sende en episode Rikets Røst fra The Gathering.

Men en komiker må dere ha :D

evil_t: Pc-montering: Sist dette ble arrangert på scena tok det 15min å gjennomføre. Mao for lite til å bli ett show.
Ede: 15 min? Finnes det så treige mennesker? Isåfall er jeg enig.

Du vet at du sier at 15 min er tregt, og hvis det hadde tatt kortere tid så hadde det hatt mer underholdningsverdi ?

TG'04: Var der. Det sugde hest.
TG'05: Var der. Det sugde hund.
TG'06: Var der. Det sugde aldeles ikke.
TG'07: Var der. Noen stjal senga mi og jeg fikk infeksjon. Men ellers var det fett.
TG'08: Skal dit. Ser fram til 5 dager uten infeksjon.
Du høres ut som en dyreknuller som ikke har noe liv, og oppfører deg derfor negativt til alt normale mennesker sier og gjør.
Og når du drar 2 ganger på at arrangement som du syntes at suger, også drar igjen neste år, så sier det at det er noe galt med deg.

merilin
19-12-2007, 09:55
Prøv å holde diskusjonen ontopic, dersom det begynner å bli en mer persondiskusjon stenges tråden.

TheCursedMuffin
19-12-2007, 12:20
Otto Jespersen ville kommet gledelig hvis han fikk gjøre narr av oss :D Eller sende en episode Rikets Røst fra The Gathering.

De har vært der flere ganger allerede ;)

Ede
13-01-2008, 02:16
Sceptic: Fordi jeg er en positiv jævel. Jeg bryr meg også om du liker meg eller ikke. Virkelig, jeg satt oppe i natt og tenkte over det og følte meg skikkelig dum innvendig. Du har rett, jeg skaper et dårlig forummiljø. Som du sikkert har lest i alle innleggene mine så flamer jeg hver eneste gang jeg kan. Jeg kaller folk for dyreknullere uten liv bare fordi de har en mening jeg påstår ingen andre kan være enige i.

Hvorfor drar jeg på tg? Jeg er neimen ikke sikker. Kanskje fordi jeg føler meg bedre. Ja. Jeg føler meg som et godt menneske, når jeg har rundt 5100 å peke og le av hvor tragiske de er.

Ontopic: Siden alle mine forslag er blitt mottatt med like mye varme som Hufsa sprer rundt seg så vil jeg gjerne se flere forslag.

evil_t: Hva er egentlig galt med 'kampsportpersoner trent i wushu' så lenge det ser jævelig fett ut?

Lillegutt
25-01-2008, 04:48

Sexy damer i bikini innsmurt i olje som bryter i en "ring" av olje! :D

Aiin
25-01-2008, 15:04
Dansende smurfer.. Eod :D

TheCursedMuffin
25-01-2008, 15:53
Sexy damer i bikini innsmurt i olje som bryter i en "ring" av olje! :D

Hva med nerder i bikini, innsmurt med olje?

Big D
25-01-2008, 18:39
haha, det ville tatt seg ut du :P

personelig føler jeg at wrestling er litt opp brukt, ikke at det er kjedelig å se på eller noe. men har sett den en god deg ganger nå liksom :P

Crow
28-01-2008, 02:01
Hva med nerder i bikini, innsmurt med olje?

Om begge kjønn deltar er jeg omgmed O.O

Altså, på sidelinja med kamera, teleskoplinse og tjue minnekort.