PDA

View Full Version : Worthy reading about tg2006

Doomed_Panther
26-04-2006, 22:37
Så, først på norsk:
Jeg vil bare si FAEN TA DEG, du/dere som ødela mitt første år på TG ved å stjele veska mi med alle verdisakene mine i! Jeg lå atme en nødutgang ved noen av dassene med veska mi atme meg, så kommer du bare og stjeler den??? Hvordan har du HJERTE til å gjøre noe sånt??? Veska mi var svart med pels og 2-3 buttons på, med digitalkamera (som det sto en lapp med ''panther'' på), mobil, bankkort, osv inni. Du skal vite at du ødela TG for meg FULLSTENDIG, og jeg håper du ligger med dårlig samvittighet hver jævla natt og hater deg selv. Har du det virkelig godt med deg selv? Er det godt å vite at du ødela det første året på The Gathering for ei 16 år gammel jente?
Legg meg til på msn hvis du er menneskelig og vil sier undskyld til meg! Eirinjoessund@hotmail.com

Then, in english:
I just want to say FUCK YOU, you/you guys/girls made my first year at The Gathering a living hell by stealing my purse with all my valuable things in it! I was sleeping outside some toilets beside some emergency doors, with my purse by my side, and you just came and stole it??? How do you even have a HEART to do something like that??? My purse was black with fur and 2-3 buttons on it, with digital camera(which had a note saying:''Panther'' on it), mobile, bank card, and so on, in it. I want you to know that you ruined TG for me TOTALLY, and I hope you have bad conscience every fucking night, and that you hate yourself. Do you seriously feel good about yourself? Does it feel good to know that you ruined the first year at TG for a 16 year old girl?
Add me to your msn or send me a mail if you are human and want to say sorry to me!
Eirinjoessund@hotmail.com