View Full Version : Microplex
Har noen gang Microplex hatt stand på The Gathering? De har endel nice stasj, hadde vært kult med noe anderledes i år.
En annen ting jeg likte pizza-iden, mmmmmmm... Jummy!
tror ikke komplett heller har vært på TG ? eller har dem ?
komplett har vært...flere ganger tror eg.
Microplex har ikke..tror TG har en slags deal med 3dfxcool gående, så ikke regn med at de kommer...
Det er hardware, 3dfxcool er modding osv...
vet du hva, det vet jeg, ps 3dfxcool er 3 min fra der jeg bor!!
hen de skal være med på tg, spurte sist gang jeg kjøpt vifter (sommeren)
dfxcool har mye rått stash bare for å si det ;)
[VK]Boogieman
07-12-2005, 15:16
Komplett har vært der mange år, men blei kutta ut pga for dårlige avtaler tror jeg... Og siden 3dfxcool har vært der år på år, regner jeg med at de blir prioritert før Mikroplex...
hmm kunne vært greit og fått inn lit nytt blod og for og si det sån skader jo ikke!
på TG05 så var det en netthandel som tilbød fri levering til hallen, det var greit nok det, syns vell heller at micropex skal komme enn Komplett, mye mer morro med ting man kjøper fra microplex
netrom2k
11-12-2005, 18:07
morro, som i tivoli-utstyr-til-pc-butikk...
har ikke noe i mot microplex, men trenger heller en hardware shop enn en forhandler av lys til datan... :rolleyes:
Jeg bestilte meg harddisk fra netshop. De hadde gratis frakt til vikingskipet torsdag og lørdag, så vidt jeg husker...
[VK]Boogieman
13-12-2005, 14:49
Stemmer nok det ja... Var rimelig grei ordning det...
haakond89
13-12-2005, 17:30
problemet med TG Partyshop er i stor grad at de har alt for lite utvalg av ting.
Prisene er vel ikke verdens beste de heller.
Synes heller de burde satse på Komplett.no
tja.. det er mange flere ting man kan klage på der.
Det ene er betalig. VISA terminalen funker aldri der. Og når
man tar det på reserveløsning tar over en måned før summen
blir trukket fra kontoen.
[VK]Boogieman
14-12-2005, 11:27
tja.. det er mange flere ting man kan klage på der.
Det ene er betalig. VISA terminalen funker aldri der. Og når
man tar det på reserveløsning tar over en måned før summen
blir trukket fra kontoen.
Er ikke det bare bra da? shoppe så mye du vil, og få svi for det senere? :D
problemet med TG Partyshop er i stor grad at de har alt for lite utvalg av ting.
Prisene er vel ikke verdens beste de heller.
Synes heller de burde satse på Komplett.no
tg party shop er vel egentlig ikke så my "kjøp ny pc her" men "hvis noe på pcen klikker så får du det her"
mer en nød greie
Boogieman']Er ikke det bare bra da? shoppe så mye du vil, og få svi for det senere? :D
nei.. ikke når man står på systembolaget i sverige for å handle øl!!!
[VK]Boogieman
15-12-2005, 07:43
Du får bare passe på at du har tømt kontoen for penger, og har en haug med kontanter, før det trekkes da... ;)
hehe.. joda.. du sier no der
[VK]Boogieman
15-12-2005, 09:58
F.eks peppes pizza tar på VISAn... så bestiller en 3-4 ganger derfra, så tømmer jeg kontoen... :p ser på det som et slags lønnsforskudd... ;)
Men det trenger jeg ikke tenke på nå lenger... for nå får jeg fett betalt i ny jobb... :p
fikk utbetalt 2.798kr for to dager... :D
niiiice! Hva slags jobb er det da? Selger du deg selv :p
[VK]Boogieman
16-12-2005, 08:28
Humm... selge meg selv... i wish... ^^
Jobber i IT avdelingen på Nexans Norge... Driver med alt fra Tech support, til montering av projektorer... Nå er det lite å gjøre da, så hovedsakelig henger jeg på diverse forumer rundt om kring... :p
OleJørgen
20-12-2005, 22:13
om du bruker de kredittene man får på visa, så kommer det med % så du betaler egentlig mere enn det du gjør.. (trooooooor jeg, lurt å sjekke opp vertfall om du er økonomisk nok)
Boogieman']Humm... selge meg selv... i wish... ^^
Jobber i IT avdelingen på Nexans Norge... Driver med alt fra Tech support, til montering av projektorer... Nå er det lite å gjøre da, så hovedsakelig henger jeg på diverse forumer rundt om kring... :p
vi merker det alt for godt :p
Boogieman']Humm... selge meg selv... i wish... ^^
du selger i alle fall din egen arbeidskraft som god proletar :)
om du bruker de kredittene man får på visa, så kommer det med % så du betaler egentlig mere enn det du gjør.. (trooooooor jeg, lurt å sjekke opp vertfall om du er økonomisk nok)
Og overtrekker du kontoen din, så merker banken din det, og ser med litt "sintere" øyne på deg den dagen du kommer for å søke lån....
[VK]Boogieman
21-12-2005, 07:06
vi merker det alt for godt :p
Hehe... er ikke det flott a? når jeg er her og briljerer med mitt nærvær? :)
Jeg hadde syns det hadde vært flott i hvert fall... :)
eg har snakket med komplett om stand på eit lan vi skulle ha, der sa dei at dei ikkje ville, pga dei hadde vert på dei store lanene, som the gathering osv uten suksess, så dei var sluttet med å reise langt og sette opp stands... bare for litt info om det;)
[VK]Boogieman
05-01-2006, 08:08
Men det er komplett... Så vidt jeg veit så hadde gathering og komplett sine uoverstemmelser... Derfor de ikke er på TG lenger... Men 3dfxcool, microsoft og alle de andre standsene som er på TG kommer jo alltid tilbake... Så da er det noe med komplett og ikke markedet på TG...
Hva om de fikser slik micrplex hadde ifjor da? Det med at man kunne bestille dagen før torsdag og lørdag, så fikk man varene Torsdag og fredag. Det funka vel nokså bra?!
Det var vel strengt tatt netshop var det ikke?
[VK]Boogieman
05-01-2006, 13:48
Det er så absolutt ikke samme shiten... :D Netshop og microplex har to vidt forskjellige produktdatabaser.. kan ikke sammenlignes en gang... :D
netrom2k
05-01-2006, 16:08
Vil ha Netshop som på TG05.
Hva har man mest bruk for? hardware fra Netshop, eller tivolilys fra Microplex?
NEII
microplex er BEST!! =)
netrom2k
05-01-2006, 16:49
Det er så.
Men hva trenger man mest på et så stort dataparty?
tivoli-lys fra microplex trenger man :D
er ikkje SÅ mange som har råd til harddisker til 1000 lappen, noen er faktisk studenter uten stipend :(
netrom2k
05-01-2006, 17:06
og da bruker man opp det lille man har på ubruklig lys?
: p
Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[VK]Boogieman
06-01-2006, 07:52
Microplex er morsomme de... Men netshop er kanskje litt mer nyttoig?
AKA_K:ulings
06-01-2006, 19:30
Boogieman']Microplex er morsomme de... Men netshop er kanskje litt mer nyttoig?
ja netshop er mer nyttige. trenger man noe fra microplex så kjøp det før TG verre er det ikke
ja netshop er mer nyttige. trenger man noe fra microplex så kjøp det før TG verre er det ikke
Det var det mest usaklige, trenger man noe fra netshop kan man jo kjøpe det også før TG :P
Om ikke noe viktig går til hælvette under TG da :P
Men nå er kansje viktig litt relativt for noen er kansje lys relativt :P
AKA_K:ulings
06-01-2006, 20:49
Det var det mest usaklige, trenger man noe fra netshop kan man jo kjøpe det også før TG :P
Om ikke noe viktig går til hælvette under TG da :P
Men nå er kansje viktig litt relativt for noen er kansje lys relativt :P
Microplex selger jo ting man ikke trenger så mye av på TG . skla man ha pc må man jo ha netshop ikke microplex der får man jo ikke hdd og cpu og hk og gpu
Extreme_H_H_H
07-01-2006, 02:43
hehe, takket være partyshoppen så ble TG redda for en jeg satt ved- hør nå:
han fikk inget bilde på sjermen når han boota opp pc`n så så vi at en an pinnene in pluggen var knekt, ok, da kjøper han ny LCD der.. 4500,-.. så fikk han fremdeles ikke noe bilde, ok.. skjermkort da: 2300,-.. fenn, funker fremdeles ikke!! oi.. det hadde detti noe av hovedkortet.. da kjøpte han nytt hovedkort: 1500,-.. feen gammle ram-brikkene passa ikke!!! 1gb ram, 1100,- takk.. jaja, nå har vi jo praktiskt talt kjøpt ny Pc, så hvorfo ikke kjøpe ny CPU oxo? joda 2000,-.. booter opp.. insalerer windows.. FECK!! nettverkskortet hadde røky!! 150,-.. jaja.. ok.. da var jeg oppi 11550,- da.. det var jo bare en billig liten tur til TG.. hehe, hadde jo ikke vørt noen TG for stakarn uten PC da.. etterpå fant vi seff ut at gamle monitor`n hans funka da.. det endt med at han solgte den trur jeg...
hehe, takket være partyshoppen så ble TG redda for en jeg satt ved- hør nå:
han fikk inget bilde på sjermen når han boota opp pc`n så så vi at en an pinnene in pluggen var knekt, ok, da kjøper han ny LCD der.. 4500,-.. så fikk han fremdeles ikke noe bilde, ok.. skjermkort da: 2300,-.. fenn, funker fremdeles ikke!! oi.. det hadde detti noe av hovedkortet.. da kjøpte han nytt hovedkort: 1500,-.. feen gammle ram-brikkene passa ikke!!! 1gb ram, 1100,- takk.. jaja, nå har vi jo praktiskt talt kjøpt ny Pc, så hvorfo ikke kjøpe ny CPU oxo? joda 2000,-.. booter opp.. insalerer windows.. FECK!! nettverkskortet hadde røky!! 150,-.. jaja.. ok.. da var jeg oppi 11550,- da.. det var jo bare en billig liten tur til TG.. hehe, hadde jo ikke vørt noen TG for stakarn uten PC da.. etterpå fant vi seff ut at gamle monitor`n hans funka da.. det endt med at han solgte den trur jeg...
Høres ut som han har alt for mye penger, og er dårlig på å feilsøke maskinen sin :P Ikke mulig å prøve å plugge i skjermen til naboen før man kjøper ny nei :P
Godt eksempel på rike unger :p Neida...høres ut som en kul opplevelse da!
Extreme_H_H_H, satt ikke ved en serviceelektroniker iallefall! alle veit vel at det bare er å trykke på samtlige taster samtidig mens du høyt forbanner alt og alle...
det er det mest universale feilsøknings "trikset" som finnes...
(jada, og jeg er fagmann...)
Mr_Looney
10-01-2006, 08:35
Har noen gang Microplex hatt stand på The Gathering? De har endel nice stasj, hadde vært kult med noe anderledes i år.
En annen ting jeg likte pizza-iden, mmmmmmm... Jummy!
Vel det er vel opptil Microplex om å snakke med TG og få ordnet seg en stand. Tips dem!
hadde ikke vært så dumt med flere shops på TG... med bedre utvalg...
eller at flere webshops har mulighet for levering "på døra" under TG.
skulle ønske det var mere demo stuff på TG, extreme hardware, server, nettverk +++
netrom2k
11-01-2006, 21:44
3DFXcool skal ha stand på TG06. står på gathering.org ....
hva med et eget telt utenfor (siden det fort blir trangt om plassen inne i skipet)
med diverse små shops? kan komme bare for en dag eller no.
fett med noen nye verdensrekord forsøk innen overklokking og diverse på tg kanskje..?
Det hadd vært fett med en liten bygd av shops uten for ja :D Å det hadde eid!
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.