View Full Version : Music compos @ TG02
We need to change the rules for the voting system!!
My suggestion is:
Demo crews vote count as 100.
Audience count as 1
Scene people count as 10*
Last year was a big mistake!!! DON'T LET IT HAPPEND AGAIN!!
*When i say Scene people, do i mean people that sitts in the scene area!
HiGen/Moondreamers
Weeeeeell.. I don't think we'll go to such extremes, but we have considered having the votes from the people in the demoscene-area count more than votes from the general public. The problem is implementing this in a good way.
Note! We have not -decided- to do this yet, we're still discussing the different solutions to the "crappy votes"-problem.
but what about us that aint good making the demos, but have seen so many that he can see the differense between a good and a bad demo?
Well, you got one vote (if you do not take part of any compo)!
But, anyway.. my suggestion dosent came through ,i just wanted a discussion around the issue!!
HiGen/Moondreamers
Woha ... this is pretty cool, let scene people (those who can document that they are scene dudes) and the crew vote on this!
innmari teit om det blir, vi stemmer han da, for han er venen vår... det er farleg med nokon som får stemmer som teller meir... men men
Jeg antar at jury stiller seg nøytral seff..
Jepp! ... men først trenger vi en person som knekker fingra til Flipside, ellers har ikke vi sjans i HighQuality :(
flipside
04-03-2002, 12:27
Hvor ble det av den terra-selvtilliten din da? ;)
- fs
LOL ... den er der gutt :D ... May the best man win!!
lug00ber
15-03-2002, 16:02
ha!
dere kommer begge til å måtte bøye dere i støvet for meg på tg.
flip: ta med synthene dine, slik at de er lett tilgjengelige når du skjønner at det eneste riktige er å gi dem til meg, for slik å bidra til en av verdens desidert største musikere :>
PS: trance er ut i år :P
hahaha ... dummeste jeg har hørt på lenge, du har ikke sjans i havet mot meg eller flip, bare innrøm det!!
flipside
18-03-2002, 14:43
g00ber: oi oi oi... greeeeit :) Kommer med no funky trip hopish acid jazz med en knivsodd goa i år.
:D
PS! Blir moro å treffe dere igjen ;)
- fs
flipside
18-03-2002, 14:44
g00ber: og forresten, hva er det som er in? ;)
- fs
Peaches - Rosa Helikopter :D
... trance er inn, dream trance rocker :)
ah.. nettopp ferdig med mitt bidrag til HiQ-compoen. Mangler bare noen eventuelle justeringer... Første gang jeg lager skikkelig trance :)
hey, flip; hva slags synther har du..? hørte du bruker Logic? prata forresten med G0nzo som vant i fjor, men jeg mener virkelig at låta di var bedre.. :)
Forøvrig kan dere vinne alle musikk-compoene som er for min del, men det gir jeg hardt f**n i..! Jeg trenger ingen påtatt selvtillit eller seier siden jeg er dokumentert en av Norges tre beste jazzpianister på min alder :D Det holder lenge for meg å vite det...
Ellers, lykke til!
-Z
flipside
26-03-2002, 10:53
Originally posted by Zenith
hey, flip; hva slags synther har du..? hørte du bruker Logic? prata forresten med G0nzo som vant i fjor, men jeg mener virkelig at låta di var bedre.. :)
Ellers, lykke til!
-Z
Takk for det ;)
Blir spennende å høre bidraget ditt og!
Ja, jeg bruker Logic..
http://boris.hiof.no/~aod/all_2.jpg
Korgen lånte vi bare..
..Og lykke til du/dere og.
- fs
Hehe... stakk innom hjemmesia di rett etter jeg posta den forrige replyen for å kikke litt. ;)
Et par bilder fra studioet i kjellern vår;
divsynther.jpg (http://217.13.18.148/img/divsynther.jpg)
td8.jpg (http://217.13.18.148/img/td8.jpg)
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.