View Full Version : Fredrikstad -> TG
Å finne ut hvordan man skal komme seg til TG burde vel være ganske lurt, siden det nærmer seg mer og mer for hver dag som går.
Noen som aner om det er noen buss sak som er satt opp fra Fredrikstad (østfold) til TG!? og i såfall hvor mye denne turen vil komme til å koste, osv.
Jeg reiser fra Fredrikstad tirsdag kveld. Slik at vi kommer fram til Grillingen natt til Onsdag utenfor Vikingskipet. Jeg har tre ledige plasser og masse plass til utstyr. I tillegg har jeg en stor tralle soma lle mine passasjerer kan få låne.
Interresert?
Ja, dette høres absolutt ut som en god plan jeg kunne vært med på! :)
Eventuelt plass til meg og en kompiss, Tur -> Retur for noe bensinpenger, vel og merke!?
Når du sier masse utstyr tenker jeg stoooor bil. Hva slags bil snakker vi om?
Det er en ganske så stor bil.
Det er plass til seks mennesker og det er like stor plass i full høyde bak passasjersetene.
Jeg skal ha med meg utstyr til 3 maskiner, en stor tralle, mat og sovestuff for 3 personer og 2 mennesker.
En tredje person hopper på i Oslo med sin datamaskin og sitt stuff.
Vi plukker dere opp der dere bor og kjører dere helt hjem igjen.
Send gjerne en mail til IalociN68@msn.com om du fortsatt er interresert.
Tja, dette kan da høres aktuelt ut, om ikke vi får låne egen bil.
Jeg leste i en annen tråd om noe overnatting i oslo. Hva skal dette være godt for? Hvorfor ikke kjøre dirrekte?
Jeg og en kamerat trenger også skyss fra Fr.stad/Sarpsborg. Vi betaler gjerne for bensinpenger (+ litt til hvis det skulle være av interesse). Men vil gjerne kjøre dit direkte uten å overnatte.
Det med overnatting i Oslo er ikke lengre aktuellt da jeg har løst den saken på annen måte.....
Sendte deg en mail ang denne tråden i går kveld. Hadde vært nydelig om du hadde lest den, og eventuelt svart :)
Mailen din er lest og besvart, om du ikke har fptt svaret så send meg en ny mail eller så ringer jeg deg på Onsdag senest. (Fikk jo telefonnummeret ditt i mailen.)
Hmm.. skal jeg være erlig kan jeg faktisk ikke se at jeg har fått no mail fra deg. Det kan være mulig at jeg har oversett den blandt all spam mailen min, og rett og slett bare har slettet den.
Du kan jo resende den til loc-dog@royk.no, eventuelt.
Hvis ikke kan du jo som du selv sier ringe meg, da du fikk telefon nummeret mitt i forrige mail.
Jeg må bare få en endelig bekreftelse på at jeg har bilen, så ringer jeg deg imorgen.
Det høres greit ut.
Da venter jeg å høre fra deg i løpet av morgen-dagen en eller annen gang.
hm.
Kan ikke se at jeg hadde noen ukjente anrop i går. Mne, ok.
Bare for å bekrefte det hele, så sitter jeg og 1 kompiss på for 350.- tur / retur til Hamar. Og dette er det fremdeles plass i bilen til. Right?
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.