View Full Version : Transport fra stasjonen?
MADMystify
04-02-2004, 21:23
Hvordan er det med Taxi/buss fra/til togstasjonen i Hamar?
det er en togstasjon ikke langt fra hallen og der er det også taxi"stasjon". så det burde ikke være noe problem.
Mulig jeg husker feil, men tror det har vært mulighet for å busse fra stasjonen til skipet. Men igjen, så tror jeg at jeg husker feil.
torquate
05-02-2004, 09:55
Du husker ikke feil, Arve. hvertfall ifjor gikk KANDU-bussen skytteltrafikk mellom skipet og togstasjonen 2-3 ganger. Om det blir sånn i år også, har jeg derimot ingen peiling på foreløpig, men sjansen er vel der, vil jeg tro.
Drosje funker da alltids??? Lett tjente penger for en drosjesjåfør da.
taxi er veldig greit når dere er flere som bestiller en maxitaxi og deler på det :)
hvis KANDU bussen går så anbefales den. ellers så går det bybuss hver halvtime, stopper utenfor stasjonen og utenfor skipet. også har man taxi da:)
Formosissima
05-02-2004, 18:09
Drosje funker phett :)
Kan hente dere billig jeg:D
Kosta det ikke 50kr å ta Kandu bussen fra Hamar til hallen ifjor? Det er i såfall svindyrt!
I år skal jeg heller gå til hallen, ettersom det tar 15min å gå dit.
15 min er jo ingenting. 50 kroner er i så fall BLODPRIS de luxe d'expensive.
50 kroner for å få kjørt utstyret sitt er HELT GREIT det. Bare tenk deg hvor jævlig sliten du er etter å ha drasset med deg datan, og alt annet utsyr du skal ha med deg.
Drosje koster nok like mye, men det er verdt hver eneste krone!!!
Vil anbefale å dele på maxitaxi... Er dritt å gå såpass langt som det er med kabbis, skjerm, + andre ting.. Dessuten kan det ratt være holke for alt du veit, og når du står der med knust skjerm første dag på tg ANGRER du :D
for en billig penge kan eg hente folk eg. thihi
MADMystify
07-03-2004, 22:09
ja, kommer frem kl 23:50 eller noe, noen ideer om hva jeg skal gjøre på utover natten, noe sted å sove. Er det folk som overnatter utenfor vikingskipet?
For folk med lite peng, kan jeg kanskje ta med 1 stk person fra stasjonen kl 9... Skal hente en der uansett, kanskje det er plass til en til da... Dere får si ifra :D
Originally posted by k3rm0r
for en billig penge kan eg hente folk eg. thihi
Og billig vil si? 500,-?:p
Originally posted by Chim3ra
Og billig vil si? 500,-?:p
tenkte meir på en ca tusen lapp?
hehe
Originally posted by k3rm0r
tenkte meir på en ca tusen lapp?
hehe
+ gods. Må ikkje gløyme at dei har reisegods :D
Originally posted by HaanZ
+ gods. Må ikkje gløyme at dei har reisegods :D
seff.
MADMystify
06-04-2004, 19:02
*Slår til:D 500 + 300 for reisegods:p
vBulletin® v3.8.4, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.