PDA

View Full Version : jente som trenger reisefølge

appears
16-01-2004, 12:48
hallo..
jeg er en jente som skal på TG, og jeg trenger noen å reise sammen med. Skal reise fra Fredrikstad/Oslo, med buss eller tog.
Noen som skal samme vei?

ahmuma
17-01-2004, 03:08
hei...

jeg kommer til å kjøre fra Oslo til Hamar jeg.. har sikkert plass i bilen så det er bare å hoppe inn :)

BedLamP
21-01-2004, 10:50
Jeg lærte i barnehagen aldri stol på en fremmed som vil gi deg skyss. man veit liksom aldri hvordan den personen er

appears
21-01-2004, 12:00
Jeg lærte det jeg og:) men jeg får se hva det blir til, hvis noen andre skal ta bussen/toget samme vei, så gjør jeg det og.

CEO
21-01-2004, 12:46
Det kommer kanskje litt ann på når du hadde tenkt å dra oppover og hvor mye du skal ha med deg...

appears
27-01-2004, 16:34
Jeg skal vel dra oppover så tidlig som mulig så jeg får mest mulig tid der=) Fant en buss som går fra Oslo klokka 07, og er på Hamar klokka 9. Det passer jo i grunnen perfekt, siden det er akkurat samtidig som dørene åpner.
Angående hva jeg skal ta med, så blir det vel ikke så altfor mye, pc, skjerm, tastatur,mus, noen klær og tannbørsten:p

CEO
27-01-2004, 20:50
Originally posted by joolae
Jeg skal vel dra oppover så tidlig som mulig så jeg får mest mulig tid der=) Fant en buss som går fra Oslo klokka 07, og er på Hamar klokka 9. Det passer jo i grunnen perfekt, siden det er akkurat samtidig som dørene åpner.
Angående hva jeg skal ta med, så blir det vel ikke så altfor mye, pc, skjerm, tastatur,mus, noen klær og tannbørsten:p

For å si det sånn, hvis du ankommer vikingeskipet klokka 0900 så er det stor fare for at du kommer til å stå timevis i kø bare for å få armbåndet ditt...

Bare til informasjon altså ;)

appears
28-01-2004, 12:21
Må jeg det selv om jeg har ptn-kort? (var på tg01)
Da får jeg vel bare ta en tidligere buss eller noe sånt da..

Tell
28-01-2004, 14:32
Må jeg det selv om jeg har ptn-kort? (var på tg01)
Da får jeg vel bare ta en tidligere buss eller noe sånt da..
Det er fortsatt PTN-køen som du må stå i.

Møt opp kvelden før, du ;)

dynamicaL
28-01-2004, 21:39
PTN-køen gikk relativt fort ifjor mener jeg å huske.. Jeg sto vel i en time eller noe sånt, men jeg kom ikke før litt utover formiddagen også når jeg tenker etter :P

HaanZ
28-01-2004, 22:33
eg meiner å hugse at klokka seks om kvelden var det kjempelang kø enda. Kanskje han ikkje var så kompakt som den om morgonen =]

core|Porta
31-01-2004, 20:48
Har vert der de siste årene, og sist gang satt vi å så på køa når den begynte ved innsjekkingsbodene. Mener å huske det var rundt 1-2 om natta de første ivrige sjelene stilte seg opp i kulda, og jeg tror jaggu de holdt ut og. Ble en arti natt med grilling på parkeringsplassen og alt :) Men litt raskere går det jo med PTN kortet.

Nevrosert
31-01-2004, 22:24
kom 5 om morgenen på tg03 da jeg hadde tatt en veldig grei nattbuss fra vestlandet kvelden før...

da jeg kom, var det ingen kø, sikkert ingen som visste hvor den skulle være engang virket det som... så rundt 6-7 tida begynte køen å forme seg, og klokka 10 var jeg inne... den gikk ikke så forferdelig fort den køen...

apropos de som kom dagen før på TG03 for å få billetter og sånn... dere sto i dritlang kø, noen sto nesten et halvt døgn eller mer, og likevel slapp dere inn først samtidig med oss andre?? poenget er....? heh skjønner ikke det jeg

core|Porta
31-01-2004, 22:27
Hadde billett, liker bare å være tidlig ute ;)

Godt mulig køa begynte senere og, litt dårlig husk til tider, og jeg regner med jeg var ganske trøtt på den tiden av døgnet :)

mickva
02-02-2004, 21:09
For å si det sånn, hvis du ankommer vikingeskipet klokka 0900 så er det stor fare for at du kommer til å stå timevis i kø bare for å få armbåndet ditt...

Bare til informasjon altså

hvorfor ikke betale litt exstra å slippe køen :P

HaanZ
02-02-2004, 23:41
trur eg stod mellom to og tre timar i kø, og vi kom ganske nøyaktig ni.

drbass
04-02-2004, 22:37
Samma om man må stå i kø, det er sosialt og veldig morsomt

hilsen en som bare eeeelsker kø

torquate
05-02-2004, 09:58
som noen har sagt før;

1. billettkøen, for de med papirbillett vil sannsynlig gå treigest.
2. PTN-kort-køen vil forhåpentligvis gå noe fortere.
3. de som har bestilt bracelet går det sannsynligvis og forhåpentligvis enda raskere for.

men ingen har dødd av noen timer kø enda? er det ikke bare koselig da, det er jo ekstra digg å komme inn i skipet når man har stått utenfor og bare har fått lov til å se, men ikke røre? ;>

Svunn
13-02-2004, 18:18

Hvilken buss er det? fra hvor i Oslo

appears
16-02-2004, 11:19
fra bussterminalen, rett ved togstasjonen.

Norsmurf
03-03-2004, 12:17
Jeg kjører fra Oslo enten kvelden før, eller TIDLIG på morran.. og har en plass ledig.. tenkte jeg skulle slenge meg på grilling/ølling utover natta, kanskje.. og vær elitt ivrig å stå i kø.. :D

Bare å si ifra om noen vil sitte på...

darkness|
03-03-2004, 14:27
[QUOTE]Originally posted by torquate
[B]som noen har sagt før;

1. billettkøen, for de med papirbillett vil sannsynlig gå treigest.
2. PTN-kort-køen vil forhåpentligvis gå noe fortere.
3. de som har bestilt bracelet går det sannsynligvis og forhåpentligvis enda raskere for.

men ingen har dødd av noen timer kø enda?

Og dette er du sikker på? Jeg holdt på å besvime :P forbaskede nerder som snek seg i køen. Burde vært egen jentekø, spør du meg :P

appears
03-03-2004, 16:53
Jepp, jentekø hadde vært fint. Da hadde vi vært inne i hallen på 5 minutter:D

evil_t
03-03-2004, 18:29
Ser for meg tidenes lengste dragnerd-kø. Sikkert mange som tenker at en parykk kan spare inn ett par timer.:D

IalociN
09-03-2004, 09:28
Vi er tre kamerater som skal kjøre bil sammen. En 6 setter med masse plass til bagasje. Om du er interresert i å være med så er det bare å si i fra.

Loc-dog
11-03-2004, 15:02
Heisann og hoppsann! Jeg og ett par kompisser skal fra Fredrikstad og oppover. Vi vet enda ikke hvordan vi kommer oss oppover. Men, mulig at det blir med tog. Må gjerne slå følge med oss!

Ta gjerne kontakt med meg på IRC, eventuelt pr mail.

loc-dog@royk.no
loc-dog / loc-pII @ EFnet.

el nico
14-03-2004, 00:48
jeg hadde ikke ptn kort i fjor, og jeg stod litt over 6 timer i kø. i år har jeg ptn kort og armbånd, bare for å være sikker =)

Maddy|
14-03-2004, 18:58
Mange som skal ifra fredrikstad (og omegn) til TG jo. Meg selv + 2 kammiser skal også. Ingen som har lyst til å arrangere buss(/mini-buss) da? :)

Loc-dog
14-03-2004, 22:07
Maddy|; det er en del Fredrikstad folk som skal oppover, ja. Og, jo.. jeg har vært inne på tanken av å leie inn noe slikt. Men dette avhenger veldig av at folk viser stor interesse og har råd til å betale litt.

Men, jeg har lakt tanken litt på is, da jeg ikke har sett så utrolig stor forespørsel etter fredrikstad buss.

Turkey
17-03-2004, 19:13
en liten buss hadde jo vært helt genialt.
Jeg og 3 andre trenger en måte å komme oss opp til tg.

Loc-dog
17-03-2004, 22:29
Huff, denne tråden har virkelig sporet litt av :D

wiak
02-04-2004, 21:49
ta toget helt til hamar :)