PDA

View Full Version : haha n1

jilo
22-03-2003, 16:30
Well, i have to admit, never seen before :P I hope you don't except having many progamers? cuz most of them are gonna be here www.clikarena.com (3500 players) During the exact same dates as you so n1 for planning =)

D`Arcy
22-03-2003, 18:12
ah, the loss. tenk om ikke hallen blir fyllt opp med gamers,
tsktsk, det ville jo vært kriiiiiiiise.

Decepe
22-03-2003, 19:19
Hehe ingen gamere på tg?
Hva er da vitsen med tech:support? :D :D :D :D

HaanZ
22-03-2003, 19:49
Og han kjem hit og kritiserer TG for planlegging av dato... for TG er heilt nytt

ZpiFF
23-03-2003, 13:03
Originally posted by jilo
Well, i have to admit, never seen before :P I hope you don't except having many progamers? cuz most of them are gonna be here www.clikarena.com (3500 players) During the exact same dates as you so n1 for planning =)

Most of the programers are going to clickarena? It seems like a fucking gamerlan.

Eller var det bare jeg som ikke helt forstod hva han snakka om?

Decepe
23-03-2003, 14:03
Originally posted by ZpiFF
Most of the programers are going to clickarena? It seems like a fucking gamerlan.

Eller var det bare jeg som ikke helt forstod hva han snakka om?
Han snakker vel om ProGamers altså L33Te haxx0rz :p

ZpiFF
23-03-2003, 18:44
ProGAMERS ja. Blingsa litt og så programers jeg.

jilo:
http://www.skrekkugle.net/div/Funstuff/flame.jpg

Quarryman
23-03-2003, 19:56
Det er én dum ting med få progamers dog, de er nemlig adskillig mer tålmodige og greie å ha med å gjøre (min erfaring fra TG02 i hvert fall), enn de gjennomsnittlige, sytete folka som utgjør majoriteten av deltakerne i game-compoene, og når man skal jobbe med disse compoene så er tålmodighet og forståelse fra deltakernes side noe man setter stor pris på.

ZpiFF
23-03-2003, 21:13
Originally posted by Quarryman
Det er én dum ting med få progamers dog, de er nemlig adskillig mer tålmodige og greie å ha med å gjøre (min erfaring fra TG02 i hvert fall), enn de gjennomsnittlige, sytete folka som utgjør majoriteten av deltakerne i game-compoene, og når man skal jobbe med disse compoene så er tålmodighet og forståelse fra deltakernes side noe man setter stor pris på.

Du har faktisk rett i det. Progamerne er de som tar det litt seriøst slikt som en fotballkamp eller lignende. En vanlig gamer er den som blir dritforbanna og kaster ting rundt og hyler og skriker

:)

Myrsnipe
23-03-2003, 21:16
Originally posted by Quarryman

Smell the irony.... :D

Volkov
24-03-2003, 14:55
Originally posted by ZpiFF
Du har faktisk rett i det. Progamerne er de som tar det litt seriøst slikt som en fotballkamp eller lignende. En vanlig gamer er den som blir dritforbanna og kaster ting rundt og hyler og skriker

:)

fotball blir aldri tatt særiøst av noen.. der hyles og skrikes det vaffal...!

men at vi går glipp av topp-oppgjør mellom noen cs-klaner og en über1337-fragger i ut eller hav faen nå dem driver med interesser meg lite, det er jo mest dems problem... jeg klarer meg bra på tg uten PROgamers.. (er definisjonen på PROgamere den samme som PROfesjonelle generellt? altså at dem lever av det? isåfall må jeg få kondolere.. stakkars sjeler.. leve avv sånnt.. værre enn å være fotballspiller det jo....)