PDA

View Full Version : Seat map resivering

Yamano
11-03-2003, 11:16
Heisan !

Jeg lurer på om det er noen som har en gruppe på 10-35 personer som skal resivere plass =), og derfor lurte jeg på om jeg og mine venner kan registere oss til denne gruppen ?

Hadde vært fint vis noen kunne tatt kontakt på e-mail
eller med en tekstmeling:

Email: the_big_dragon_lord@hotmail.com
Tlf: 90662170

Vis det er ingen som viser interese til å hjelpe ein liten gruppe på 3 personer, så kan jeg være intrisert å lede reserveringen av en gruppe, men da trenger jeg flere folk som er vilige til dette :)

Håper at vi for en god plass mens det ennå eksistere gode plaser

Med Venlig hilsen:

John J Filbert
Aka: Yamano

DeathStar
11-03-2003, 12:27
Resivere?? hehe reservere, så noen fler skrivefeil og tror jeg, det får noen andre ta seg av:p

Midget
11-03-2003, 13:32
kanskje _litt_ lite smart å legge igjen tlf.nr ?

Yamano
11-03-2003, 13:54
Originally posted by Midget
kanskje _litt_ lite smart å legge igjen tlf.nr ?

ehhh ops, noen vett nummeret mitt nå,...

DeathStar
11-03-2003, 14:25
telefonnummeret var der tidligere idag.. redd for teleterror? :D

Fanden
11-03-2003, 21:56
Jeg har en gruppe på 4stk jeg skal reservere for, hvis du interesert i å reservere plass tidligere så send meg en PM her på forumet eller e-mail meg.
(eller bare skriv en reply til tråden her)

Er også åpen for hvis flere vil reservere seg tidlig, jo flere som blir med jo kjappere får dere plassene dere vil ha.
(og større sjangse for å få dem)

-Fanden

solid
11-03-2003, 22:12
Organized "Crime"
Det var ikke dette som var meningen med gruppereserveringer.. velvel, nå skal ikke jeg sitte i normale-folk område uansett.. så happy stealing places everyone :)

Yamano
12-03-2003, 10:27
Originally posted by Fanden
Jeg har en gruppe på 4stk jeg skal reservere for, hvis du interesert i å reservere plass tidligere så send meg en PM her på forumet eller e-mail meg.
(eller bare skriv en reply til tråden her)

Er også åpen for hvis flere vil reservere seg tidlig, jo flere som blir med jo kjappere får dere plassene dere vil ha.
(og større sjangse for å få dem)

-Fanden

Det hadde vært fint =)
jeg har ein gruppe på 3 personer, da blir vi 7.
Senner ein e-mail; med hvor vi vil helst sitte, Eineste problemet er at jeg ikkje har e-mail'en din, kunne du ha sent ann over ?

sofa
12-03-2003, 19:07
Jeg har en gruppe på 27, og vi seater oss i kveld :)

Yamano
14-03-2003, 10:03
skoen,..jeg sletta,.. ka med du ?

skoen
14-03-2003, 11:13
Fanden og Yamano: Seater på våre billetter er satt til fanden. Vil tro at du kan reservere plassene allerede før helga er omme... kanskje ;)