PDA

View Full Version : Hva slags mat får en kjøpt på TG???

Killian
01-03-2003, 16:25
Er det BARE fast food man får kjøpt???

BedLamP
01-03-2003, 16:29
ja ca

Drako
01-03-2003, 16:39
jeg har hørt noe om utdeling av frukt.
Og det er vel butikker i nærheten. Så vist du tar med deg noen kniver og kjøper deg brød+pålegg så har du jo et godt måltid. Og du kan jo spise nuddler...jaja,mat tror jeg ikke blir noe prob på TG ^_~

Killian
01-03-2003, 17:00
Originally posted by Drako
Og du kan jo spise nuddler

Jeg er asiater :D

Surfaced
01-03-2003, 17:32
Drikk cola, ikke spis

D`Arcy
01-03-2003, 18:15
I år blir det etter all sannsynlighet mulighet for å kjøpe mye annet
enn fastfood i hallen. Mange spennende endringer på den fronten
i år, men, ingenting er offisiellt ennå, så dere må bare vente å se.
:)

solid
01-03-2003, 21:24
nudler? Jeg så ingen nudler i fjor eller året før der.. kanskje jeg som er blind.. vet ikke.. Men hvor fikk dere tak i nudler? Vannkoker er jo ikke lov..

Drako
01-03-2003, 21:40
Originally posted by solid
nudler? Jeg så ingen nudler i fjor eller året før der.. kanskje jeg som er blind.. vet ikke.. Men hvor fikk dere tak i nudler? Vannkoker er jo ikke lov..

det blir satt opp vannkokere...

Xell
01-03-2003, 23:06
Originally posted by Drako
Så vist du tar med deg noen kniver og kjøper deg brød+pålegg så har du jo et godt måltid.

Husk at skjærtorsdag og langfredag er skikkelig "døde" dager. Der er nok ikke så mye av butikker åpene da. Så er det vel halv dag for kolonial på onsdag og lørdag tror jeg. Skal du ha det ett (eller flere) brødskive-måltid under TG bør du nok kjøpe inn pålegg som ikke trenger å oppbevares kjølig før du drar.

drbass
01-03-2003, 23:35
Fast food er vel det beste å spise under et slikt arrangement, det kan jo være greit å ha med knekkebrød og kjeks, slik at du slipper å reise deg fra plassen din

Fanden
05-03-2003, 19:08
Originally posted by drbass
Fast food er vel det beste å spise under et slikt arrangement, det kan jo være greit å ha med knekkebrød og kjeks, slik at du slipper å reise deg fra plassen din
Men herrejeremias da man!! Du kan ikke seriøst sitte å spise knekkebrød på TG!
Det blir bare..feil...galt..fælt...nesten sunt..

Å så tenk på alle smulene som kommer til å falle oppi tastaturet ditt da, de vil jo blokkere de stakkars små tastene!

-Fanden

Mollusken
07-03-2003, 17:33
Ta med noen brødskiver, en boks nugatti og en kniv. Sammen med Pepsi er det et glimrende måltid, og alt holder seg overraskende lenge ;).

DeathStar
08-03-2003, 13:57
Merkelig nok blir jeg alltid løen i magaen hvis jeg spiser brød og nugatti PÅ LAN, aldri ellers..

på NL01 hadde de billige baguetter, dette var et genialt og nesten sundt måltid, samt veldig godt =)

[BaMA]DiX
08-03-2003, 17:01
Var på LAN i helga der et par stykker fra crew kom rundt og solgte nybakte\nysmurte baguetter og appelsin juice! Sinnsykt god idè!
Ikke bare solgte de 10x så mange baguetter som de ville gjort om de kun solgte i kantina, men det var utrolig godt med en fersk baguett på morran. Ingenting som slår litt ordentlig mat innimellom all fast-food'en og godteriet...

hassel
09-03-2003, 13:10
ta med polar brød, de er som oftes ganske ferske og smaker godt

Decepe
09-03-2003, 14:13
Hvis det blir lagd baguetter til deltakerne (og crew)
Da hadde det vært lurt med toastjern (stor med riller)
slik at vi kan flate ut baguettene og ha pommes frites krydder og ketsjup på. Smaker så sinnsykt godt

NaTAs
09-03-2003, 16:37
Prøv og koble til et toastjern så crewet ser det :) Da skal jeg love deg at det toastjernet forsvinner kjappere en du kan si kake :) De er ikke veldig glad i ekstra ting på strøm kursene akkurat :)

[BaMA]DiX
09-03-2003, 18:13
Originally posted by Decepe
Hvis det blir lagd baguetter til deltakerne (og crew)
Da hadde det vært lurt med toastjern (stor med riller)
slik at vi kan flate ut baguettene og ha pommes frites krydder og ketsjup på. Smaker så sinnsykt godt

Hva ER det du sier? Ødelegge fine ferske baguetter på den måten? Hva er det du tenker med? Hvis du skal varme dem smelte osten og ha på pizzakrydder hvorfor ikke bare kjøpe en wiener toast på nærmeste bensinstasjon..
Hele poenget var å få en pause fra fastfood med ketchup og krydder og heller få litt vanlig god ordentlig mat inn i systemet!

PØH, steke ferske baguetter.. *fnys* :mad: