PDA

View Full Version : E det bare Jeg ? eller gegynner dette forumet å stinke?

Yamano
28-02-2003, 07:18
jeg har sett på innholde på dette forumet, og for å sei det millit så begynner dette forumet å stinke, kjenner lukta langt ned i gangen,
Dette forumet var så hyggelig før de la ut bilettene, men nå e det bare kjedelig, folk prater om deverse ting og tang, dom de vikelig kunne prates om på andre forumer, og ikkje for å nevne all spammen.

Nå vi snakkar om spam, så trur jeg at de som spammer som faen, e vikelig bare intrisert, på å få en avatar, + at de har en gjevlig dorlig tidsfordriv

håper at crew'et frstår dette problemet, og prøver å fikse det som kan fikses,
Tips te crew, seier det ikkj seg selv at den limiten for å få avatar e alt forstor ?, folk spamme som bare faen for å oppnå grensen, trur ikke dere at det hadde vært litt mindre spam, vis dere stilte ned grensen, for å få avartar ?

pcBaktus
28-02-2003, 11:37
offtopic forum tar veldig ofte av:) det er sannt
men på de andre forumene her er det vel ganske seriøst? :)

på komplett.no har dem nye tastatur med bokstavene på rett plass:-)

solid
28-02-2003, 12:00
Det er nok bare deg.

BedLamP
28-02-2003, 14:45
bare deg

NaTAs
28-02-2003, 16:06
Kan ikke alle bare se til helvete og skjerpe seg da... Mye fortiser som sitter og spammer noe sinnsykt her.. Begynner og irritere meg hardt. Spammer jo ikke med stil engang.

|-LoX-|
28-02-2003, 21:50
Aktiviteten på forumet har sunket betraktelig i det siste, men personlig vil jeg se på det som en fordel.
Nå behøver man ikke å sitte timesvis foran skjermen for å holde seg a jour med det som skjer av diskusjoner.

Jeg forstår at de av dere som ikke har noe liv utenfor online fora synes dette er trist, men hvis dere synes det er altfor ille å stikke snuten ut av døra, finnes det sikkert andre fora som har et aktivitetsnivå som passer dere.
Personlig liker jeg et forum best når aktiviteten er på et slikt nivå at det ikke er alt for mye arbeid å holde seg oppdatert, samtidig som diskusjonen er informativ og saklig.

ZpiFF
01-03-2003, 01:19
Som sagt. Selv om dette er offtopic betyr det ikke SPAM! Offtopic skal inneholde SAKLIGE og NYTTIGE threads om ting som ikke passer i de andre seksjonene og betyr langt fra at her skal det spammes.

Blir nesten forbanna. Får ikke lyst til å besøke forumet lenger og det er rett før jeg ikke gidder anyways.

Si no nyttig eller gå å brenn jævla fjortisfaensunger

DeathStar
01-03-2003, 13:20
Originally posted by |-LoX-|
Aktiviteten på forumet har sunket betraktelig i det siste, men personlig vil jeg se på det som en fordel.
Nå behøver man ikke å sitte timesvis foran skjermen for å holde seg a jour med det som skjer av diskusjoner.

følte du virkelig at det var nødvendig å sitte å holde seg ajour hele tiden? :P

@BedLamp, hvor barnslig er du? En thread som tar opp patetiske folk det er tydeligvis ikke vanskelig og se hvem disse er.

Jeg sjekker forumet noen dager i uka, før sjekka jeg hver dag, men er rimelig lei all fjortiss spammen.

if advarsel = true
then banfromforum
else donothing
end if

|-LoX-|
01-03-2003, 13:37
Originally posted by DeathStar
følte du virkelig at det var nødvendig å sitte å holde seg ajour hele tiden? :P

Det kommer an på hva man mener med å holde seg a jour.
Jeg poster litt på forumet nå og da, og da synes jeg det er en fordel å ha vært såpass aktiv i min lesing at jeg ikke repeterer tjue andre i mine svar. Så, ja - dersom man skal ha en viss grad av deltakelse i et forum, synes jeg at det er nødvendig å holde seg a jour med aktiviteten.

Å lese side opp og side ned med nytteløs spam, mener jeg derimot er å kaste bort verdifull tid.

DeathStar
01-03-2003, 13:41
Vel mitt innlegg til deg var ment som en spøk ;) selv har jeg prøvd å holde meg aktiv, men når det da i det siste har kommet flere hunder sider med ren spam er det ikke mye vits å "følge" med lenger..

Surfaced
01-03-2003, 17:33
Synst dette forumet er bra jeg. Spam er det ganske mye av men det er det i nesten alle forum. Og som sagt er ikke off topic og spamforum det samme.

drbass
01-03-2003, 23:39
Jeg tok en pause fra spammingen jeg, men er tilbake med nye krefter. Hadde tenkt å bli en bedre spammer fra nå av da

|-LoX-|
02-03-2003, 00:55
Originally posted by drbass
Jeg tok en pause fra spammingen jeg, men er tilbake med nye krefter. Hadde tenkt å bli en bedre spammer fra nå av da
Hva skal jeg si?
Det første som faller meg inn er "En god spammer er en død spammer" ;)
Etter mine egne normer for hva jeg regner som spam fra min egen side, føler jeg at jeg nå beveger meg litt på kanten. Dette fordi jeg velger å stille høyere krav til mine egne poster enn andres.
Nå føler jeg at jeg skriver noe som ikke fører frem, og som jeg derfor like gjerne kunne latt være å skrive. Men jeg har påbegynt det, og akter derfor å fullføre.

(Jeg ønsker ikke med dette å starte noen diskusjon om definisjonen av spam!)

Et forum der hovedtyngden av innleggene består av spam, er et forum som ikke tjener noen hensikt. Selv for spammere tjener dette ingen hensikt, med mindre man tar med muligheten for å oppnå en avatar, eller en ny status på det aktuellet forumet.
Jeg mener - men er selvsagt åpen for at andres meninger kan avvike fra dette - at "en god spammer" legger seg i selen for å unngå spam.
For alt jeg vet kan det godt hende at det var akkurat det du mente, drbass, og håper i grunnen at det var akkurat det. :)

BTW - i mine øyne finnes det ikke noe som heter "spam med innhold".
Når en post overstiger kriteriene for spamming, og får et budskap, samt en passende lengde, er den etter min mening ikke lengre for spam å regne.

Førte dette frem til noe?
Nei...
Burde jeg holdt kjeft...?
Kanskje... :)

drbass
02-03-2003, 01:01
Jeg kan forstå din og andres frustrasjon, og jeg har tenkt til å bli en bedre person. (dette kan da høres litt rart ut)

Det er kult å spamme når man er i gang, men hvis man tar en liten pasue og så ser igjennom sine poster, ser man hvor tungvindt det må være for andre som er nye i dette forumet å finne fram til menigen med trådene. Dessuten ser de at det er mye spam har, og tror det skal være slik. Og så rekrutterer vi enda flere spammere.

Nei, jeg får slutte med denne spamminga nå. Det er utrolig hva en uke på fjellet uten internett kan gjøre med en person:D

Midget
02-03-2003, 20:01
vel, et forum er og blir et forum. uansett hvilket forum du er på så vil det være meningsløse posts og spam. Om det irriterer deg, så får du bare overse det, for slik vil det alltid være enten du vil det eller ikke. Jeg tviler på at crew gidder å gjøre så jævlig mye med den saken.

Muslingen
03-03-2003, 07:19
Originally posted by Midget
vel, et forum er og blir et forum. uansett hvilket forum du er på så vil det være meningsløse posts og spam. Om det irriterer deg, så får du bare overse det, for slik vil det alltid være enten du vil det eller ikke. Jeg tviler på at crew gidder å gjøre så jævlig mye med den saken.

Det er mulig å begrense det...

Det blir slik at hvis du ikke har sett på boardet gjennom helgen har det kommet 4-5 nye sider på hver thread..

Og jeg tror Crew begynner å bli lei etterhvert.

HaanZ
03-03-2003, 09:04
altså, her har jeg vært borte i vinterferien og hva kommer jeg tilbake til? Alt er ukjent og nytt... Forumet er nedlessa med spam og det er bare deg yamano.

Jeg har posta mindre og mindre i det siste og ser ettehvert hvor godt det er å bare lese litt, uten å komme med en replikk som hører hjemme i en chattekanal. For det er det dette her er. Det er et chatteforum. Det per bør gjøre er å sette opp en enkel liten chattesak her på forumsidene så man kan komme med raske små usaklige ting utenfor forumet. Ja, jeg veit om #tg på EFnet, men der blir du banna om du sier to ting i løpet av ett minutt...

Og til slutt en ting til, HVEM SØREN ER DET SOM TROR HAN ER SÅ KUL OG HERJER PROFILEN MIN MED DJEVELSK COLAINNHOLD?

Fanden
06-03-2003, 11:16
Tja, jeg synes nå forumet har virkelig skjerpet seg den siste uka, nesten ingen lowlife spam, flere saklige diskusjoner (men dog et flertall av useriøse), og de fleste "mega-posterne" har vist gått i dvale i påvente av bedre tider... ^_^

-Fanden

NaTAs
06-03-2003, 15:29
Tror de fleste har gått lei totalt ubrukelige post's. Jeg er hvertfall dritt lei og måtte bla igjennom totale idiotiske post's hvertfall....

drbass
06-03-2003, 20:20
Jeg orker ikke ås spamme mer nå, har et par andre forum som må "pleies2 også. Dessuten har jeg ikke noe mer å si til de postene som er her