PDA

View Full Version : Scene plasser

AlroN
24-02-2003, 12:02
Kjøpte fire vanlige biletter til TG03 for meg og noen kamerater. Men vi ønsker å sitte i scene området. Hvordan forandrer man det? Det står på partyticket at man må ha en avtale. Noen som vet hvem man skal avtale med?

Fanden
24-02-2003, 19:45
Send en e-mail til enten Per (http://forums.gathering.org/member.php?s=&action=getinfo&userid=1) eller D`arcy (http://forums.gathering.org/member.php?s=&action=getinfo&userid=175) der du oppgir en solid begrunnelse for at dere vil sitte i scene-området.
Vil tro at hvis du oppgir en fornuftig grunn så ordner det seg sikkert.

-Fanden

D`Arcy
24-02-2003, 21:26
Om dere vil sitte i sceneområdet, og har vanlige billetter, send
billett-nummer til bent@gathering.org, og han konverterer dere
til ekte scenere (med sermoni og alt)
Trenger ingen god grunn, men dere bør ha en genuin interesse
i scenen, det kan bli litt mye for utenforstående.
:)

solid
27-02-2003, 15:29
Om man har progamer/scene billetter og vil sitte blant venner ute blant alle de andre, går det?

Yamano
28-02-2003, 07:09
Originally posted by solid
Om man har progamer/scene billetter og vil sitte blant venner ute blant alle de andre, går det?
Trur at han har kjøpt scener biletter, bare forde at han ikkje fek fatt i orginal-biletter, e det noen der ute som vikelig kan skjekke om han e en scener ?

:p

solid
28-02-2003, 10:27
Er det meg du sikter til? Jeg har kjøpt progamer billetter fordi jeg skal delta i compo`r.. Pluss at jeg skal holde en uoffisiell compo i soldat :D
Men vi har 2 billetter til som vi mest sannsynlig får når progamer/scener/foreigner billettene blir lagt ut til salg.. og om venner av oss kjøper dem av oss (for 556kr seff) Så får vi ikke sitte sammen med de vennene, noe som er veldig kjipt.
Skjønner du nå? Ikke ha fordommer.

D`Arcy
01-03-2003, 23:06
Har dere fått scenebillett, må dere sitte i sceneområdet. Har
dere venner som er sceneinteresserte, kan de få billetten
konvertert til scenebillett, slik at dere kan sitte sammen.
- i sceneområdet. :)

Trotzdem Gern
08-03-2003, 13:46
Hvordan (og når?) får vi (gruppa) satt Seater, og ikke minst reservert plasser, til Sceneområdet?

|-LoX-|
09-03-2003, 15:34
Originally posted by Trotzdem Gern
Hvordan (og når?) får vi (gruppa) satt Seater, og ikke minst reservert plasser, til Sceneområdet?
Plassregginga - også for demoscene-området kom opp i går.
Hvordan?
Forutsatt at den som skal reservere plasser har nok billetter for å få tillatelse til dette, er det bare å klikke seg inn på kontoen på PTN, og velge plass! :)

Jeg vet at det virker, for jeg sitter og ser på plassen min i demoscene-området akkurat nå!

btw - Table D8/D9 er scene-område.