PDA

View Full Version : Hvor mye sover, spiser og drikker du på TG? Og hva spiser og drikker du?

Swordfish_MH
17-02-2003, 20:08
Topic sier vel det meste. :)

Surfaced
17-02-2003, 20:20
Drikker cola og spiser snop :)

drbass
17-02-2003, 20:54
Sover 2timer pr døgn, drikker cola, spsier pizza, chillinøtter m.m

Mosy
17-02-2003, 21:12
Finnes vel noen threads med samme tema baki her, menmen..

Jeg tar med et brød. Gjerne et ferdig oppskåret et, i tilleg til noe godt pålegg. Gjerne noe som overlever uten kjøleskap;). Til å drikke har jeg med meg nok cola. I år blir det vel et brett med bokser+en 6pack med halve cola. I tillegg blir det en tur til ettildudriter for 100,- og flerfoldige til nordre sving og deres utsøkte burgere/pølser. Fatter ikke hva noen kan ha imot dem. Første natten er våkenatt. Andre natten blir det et par-tre timer på pulten/i stolen. tredje natt blir natten da jeg drar soveposen og et liggeunderlag opp på tribunen for en 6-8 timers søvn. Siste natten er det compo-fremvisning på storskjerm så da sover jeg ikke da heller;).

WiPeOuT
17-02-2003, 21:31
første året jeg var på tg (tg99) så pakka foreldrene mine MASSE mat til meg(brød, pålegg,knekkebrød...), det var liksom ikke måte på...

de andre årene etterpå fant jeg ut at jeg ikke gadd å bære med meg nesten en hel ekstra bag med mat... så jeg tar heller med meg penger og kjøper ditt og datt... nudler,hamburger og pommes frites gikk det mest av i fjor, drikker også plenty med cola og redbull, og selvfølgelig snop :)

tech
17-02-2003, 22:01
massehvis av cola, en del redbull og battery, og litt sjokolade og sånt.
og seff et ferdigoppskjert brød med ett eller annet lett og smøre på som holder seg uten kjøleskap.. :)

Clone
17-02-2003, 22:41
Coca-cola og en hamburger av og til.
Men når det begynner å bli lenge siden jeg har sovet er det til med en Red Kick eller noe annet koffin innholdene drikk..
Haha enn lever på det :)

MiZzPeNtA
18-02-2003, 09:09
jeg prøver å sove på morran/dagen, for da er det minst liv i skipet.
og når det gjelder mat så går det nok i hamburgere, pommes frites, yoghurt fra kantina, frukt og godteri.. drikke: glasscola blir det vel mest av i år og masse iste, muligens vanlig te.. kommer ann på tempraturen.. i de sene nattetimer blir nok redkicken heftig i bruk:D

Replicant
18-02-2003, 13:15
redkick intravenøst

Midget
18-02-2003, 14:24
sover når det trengs..
spiser lite..
drikker lite ellers må jeg bare på do 24/7 :p

Surfaced
18-02-2003, 15:17
Drikker så mye cola jeg orker :D

Midget
18-02-2003, 15:33
lol, drikker jeg masse flyr jeg på do konstant... har noe med det at når jeg fryser må jeg tisse, og jeg fryser ofte... :|

Surfaced
18-02-2003, 15:54
ta med deg tepper osv. Og springe konstant på dass er litt dumt men du får da rørt på deg litt :D

spøkelsekladden
18-02-2003, 19:31
Originally posted by Midget
lol, drikker jeg masse flyr jeg på do konstant... har noe med det at når jeg fryser må jeg tisse, og jeg fryser ofte... :|

LoL haha!
må seff ta et par hyppere og litt gamers drug ;)
(^^ kødda :p)

blir vel mest candy og brus på meg... men tar seff med penger til mat som jeg kjøper i nærheten... hvis det går ann.

:)

ellers kan jeg printe ut burgere og spise papiret ;) haha

Surfaced
18-02-2003, 20:41
Originally posted by spøkelsekladden
ellers kan jeg printe ut burgere og spise papiret ;) haha
hahahahaha :D :D :D

the_bar0n.
18-02-2003, 21:18
cola\fanta
spiser 1 gang om dagen STDD
holder i masse
sover mye fra 5-8 timer om dagen

Formosissima
18-02-2003, 21:58
Drikke::
Vann i bøttevis, DarkDog, litt ass. brus.

Mat::
Tar med knekkebrød fra hjemme, litt klissete, søtt pålegg (sukker er bra) som nugatti/banos/sunda e.l, noe frukt.
Når ikke det frister er det nordresvings hamburgere som gjelder; i allefall de uten hår! (Fikk med ett sånn ca. hver gang i fjor)

Godis::
Sånn bøtteting fra Rimi/Rema, en mengde av ting som ikke
a) smelter b) blir klissete c) noen stjeler.

- Det var sånn ca. mitt matforråd på tG,
det blir vel noen softiser også, selv om jeg egentlig ikke liker det..

Av søvn, så varierer det etter når jeg klarer å holde øynene oppe og ikke

:D

Serqevx
19-02-2003, 16:29
tenkte å dra hjem og sove om dagen (bor i Hamar)...
sånn 6-7 timer, så dusjer jeg og spiser og er opplagt til en ny natt! =)

drbass
19-02-2003, 22:54
Kan jeg bli med?

NaTAs
20-02-2003, 02:16
Drbass: *dobbelurk* En *urk* for spamming en *urk* for at du vil være med han hjem! :)

Hva er vitsen med og sove hjemme, sover jo bare lengre da, går glipp av verdifull tid på Tg :) Jeg for min del drikker Cola, vann + MYE iste..
Legger meg når jeg er trøtt og det ikke skjer noe, står opp når morro'a begynner :)

Serqevx
20-02-2003, 14:51
Drbass: nei :P
har vekkerklokke da..
men gikk litt galt forrige lan jeg var på, sov helt til kl var 19.00 ;) men fikk da med meg masse likavæl.

solid
20-02-2003, 17:56
Jeg sov alle nettene untatt den første. Spiste potetgull og junkfood/en baguett hver gang jeg sto opp. Drakk bare brus, untatt EN melkekarton nest siste dagen :P

bm..
20-02-2003, 18:50
såver sån ca. 4-8 timer midt på dagen i to dager. Resten av tiden er jeg våken.:)

får i meg liters vis med cola..
og spiser alt jeg kommer over:D

ZpiFF
20-02-2003, 20:58
På TG har jeg begynt og sove i gjennomsnitt 3-4 timer per natt. På TG99 syntes jeg at jeg var så kul når jeg sov 4 timer til sammen, men merka fort på TG00 at det og sove funka veldig oppkvikkende og jeg begynte straks og sove litt mer.

Maten er enkel og grei, pånnfritter 3-4 ganger per dag.
Drikke er forhåndskjøpt fra våre billigere naboer. 1 kasse pepsi og 1 kasse battery holder fint.

kroz
20-02-2003, 23:26
Ble 6 timer søvn hver natt ifjor, ikke dumt for de av oss som skal kjøre noen timer for å komme hjem etterpå...

Fanden
21-02-2003, 11:57
*humre*
Blir vel noen timer med søvn hver natt, og jeg frykter at det blir konsumert svært mange CocaCola-bokser av meg i år også...
Drakk opp 24bokser iløpet av det første døgnet i fjor. ^_^
Mat spiser jeg når jeg blir sulten, varierer med litt grønntfòr innemellom hamburgere & pizza, pærer & epler smaker fortreffelig etter å ha spist bare hamburgere & chips de 2første dagene. :)

-Fanden

Slip
22-02-2003, 11:40
Blir skikkelig kuli og komme forderva på skolen på mandag:p etter 4 døgn med loffing,gaffing,cola,div junk food og spilling :D

afen
22-02-2003, 14:16
Drikke: Cola. Masse cola. Og litt bawls, men siden det koster 20 spenn flaska...

Mat: Gikk _svært_ mye i de greien man fikk utdelt når man kom inn i skipet i fjor. Tror jeg spiste ti slike på rad. Ellers var det pizza driver en kveld, skikkelige saker. Kunne nesten ikke gå tilbake til skipet, for fullt i magan :)

Snop: Svært lite faktisk. Et par poser potetgull her og der. Går mest i kjeks på datatreff :D

HaanZ
25-02-2003, 19:47
jeg spiser helst noe som ikke smuler. Det er dritt å ha smuler liggend i og rundt mus og tastatur... Og ekkelt blir det etterhvert også. Boller smuler ikke =] og bollene fra 'Bakers' eller noe er kjempegode.

Crizp
25-02-2003, 21:04
Kjøre på med Køk (coke), RedBull, RedKick, Kaffe (og pils du-du-dudududu-du-du-duuuu-du)

Mat har stort sett vært frokost hver dag med brød og diverse pålegg, pizza til middag og diverse bedriten NordreSving mat til kvelds og gjennom natten.

I år blir det nok Pizza, Pizza, brød (vi må ha fellesfrokost i gruppa da? eller hva? HC?) og bedriten Nordre Sving mat gjennom natta.

Ellers tror jeg vi skal få til litt sunnere saker i år enn det kanskje mange har vært vant til. Jeg anbefaler alle å spise brød eller i hvertfall noe annet enn den bedritne NordreSving maten (dyrt, lunkent, metter ikke nok).

Peat
25-02-2003, 21:22
dere som har vært på Tg før...hvor mye brus "bør" man ta med? (dumt spørmål kanskje..?) hvor mye tar dere med?

-Peat

Llandari
25-02-2003, 21:41
Kommer an på hvor mye du drikker det.

Selv drikker jeg mye vann, gjerne med kullsyre (les: Farris, ja jeg vet jeg er spesiell) Fant ut på TG01 at brus egentlig ikke er så digg å drikke hele tiden. Blir lei søtsmaken. Cola drikker jeg IKKE (på TG altså) er vanndrivende, og man kan ikke fly på do hele tiden.
Anyway... En liten ting jeg fant ut på TG01. Du kan drikke så mye RedBull, Battery etc. du vil, men det som virkelig hjelper når du er trøtt er vann (og søvn da). Antageligvis fordi jeg ikke fikk i meg nok væske og ble trøtt av den grunn.

Edit: Når det gjelder mat er jeg en av dem som glemmer å spise, med mindre noen spør om jeg skal være med å ta noe mat. Så hvis du er snill og har lyst på selskap når du spiser, nøl ikke med å si fra til meg på irc :) (Dette gjelder TG selvfølgelig)

KnaSan
25-02-2003, 21:57
Noen av oss som har vært på tg noen ganger har skjønt at det ikke lønner seg å drikke store mengder brus, da det bare gjør at du etter hvert kan gå veien til dass i blinde. Selv er jeg motstander av boks-brus siden det ikke finnes store muligheter til nedkjøling, og brusen har en lei tendens til å smake skikkelig sokk når den når en viss temp inne i en boks. Jeg ommer vell til å kjøpe en 4-5 halvannen litere, og ha dem i bilen. Det er som kjent kald ute. Inne i hallen har man en kjølebag til maten, og selv om den ikke holder maten kald i 5 dager, gjør den at maten ikke blir skrekkelig varm.

Soving er bra.

Peat
25-02-2003, 22:21
hmm....drikker ganske mye... tror mitt "lille" lager skal holde... hehe :D

24×0,5l cola, 24×0,33 battery og 24×0,33 "godt og blandet" ;)

-Peat