Log in

View Full Version : Hvem er du?

grebyl88
06-11-2012, 17:44
Jeg husker at en slik tråd eksisterte på TG 2012 forumet og det er jo noe som man kan fortsette på i år også.

Mitt navn er Lyberg Andre Wang er 24 år og kommer fra Narvik. Fritiden min(som er nesten ikke eksisterende ettersom man jobber så mye) går til å spille sjakk, WoW, LoL, Football Manager og lese en god bok. Jeg jobber på Coop Prix og trives supert der.

Så hva vil du fortelle om deg selv?

tigersager
07-11-2012, 01:36
Jeg husker at en slik tråd eksisterte på TG 2012 forumet og det er jo noe som man kan fortsette på i år også.

Mitt navn er Lyberg Andre Wang er 24 år og kommer fra Narvik. Fritiden min(som er nesten ikke eksisterende ettersom man jobber så mye) går til å spille sjakk, WoW, LoL, Football Manager og lese en god bok. Jeg jobber på Coop Prix og trives supert der.

Så hva vil du fortelle om deg selv?

fuu, du stjal min ide fra ifjor, hehe XD

Jeg heter Andreas, 23 år og er fra Bærum. Fritiden min går mye i pc, spiller litt forskjellige ting. Jobber som freelance skuespiller i film og TV. Har 6 års erfaring med TG da 5 av de er deltaker og et år i crew, noe som jeg håper det blir flere år av :D

Maiz96
07-11-2012, 09:22
Hei.
Mitt navn er Tord Erlend Estensen, er 16 år og kommer fra Bodø.
Fritiden min går til spilling av LoL, Minecraft, TF2, Skyrim, Binding of Isaac og litt PS3. I tillegg (Ikke bare sånn at jeg høres ut som den latingen) er jeg ute stadig med venner, elsker å høre på musikk og liker å skru på mopeden min! Foreldrene mine er skilt så blir mye reising hit og dit i helgene ettersom jeg vil tilbringe en del tid med fattern min. Jeg går TIP VG1 Kjemi og Prosess og trives med det! Har ingen fast jobb, men hender jeg får småjobber fra min tidligere stefar som eier en megastor fjøs. Tjener jo litt cash på det, men er som sagt ingen fast jobb.
Ønsker å komme meg nedover til TG13, og om jeg gjør det blir det min første gang jeg er på TG, kjenner jeg gleder meg allerede!

G0ny
07-11-2012, 09:34
Morn.

Skrev i denne tråden i fjord også men men.

Navnet er Ola Eriksen, alder 21 og kommer i fra Sande. Jobber som IKT lærling. Fritiden er det trening det går mest i, og så kommer PC på en god andre plass! Spiller litt PS3 for øyblikket, men det er PC gaming som er det jeg liker best.

Har vært to ganger på TG nå, og håper at det blir crew til TG13 :)

eiil
08-11-2012, 09:51
Heter Elin er fra Ålesund og er 19 år :) Jobber som IKT lærling på 1.året og på fritiden spiller jeg GW2 (og WoW tidligere) og skriver fantasy. Er ellers også mye ute med mine merkelige venner..

StineJB
08-11-2012, 10:31
Heter Stine og er ifra Gjøvik(1 time fra Hamar) :) Går 3.året på medier og kommunikasjon og på fritiden så spiller jeg Tera(gikk i WoW før), Assassin's Creed og lignende spill, også trener jeg! Spiller for det meste på min elskede pc og PS3 :)

TG13 blir mitt fjerde år på TG! Og det er alltid like awesome!

Er ute etter flere folk å møte på TG så bare ta kontakt!
Facebook: Stine Jeanette Brobakken

Nailspy
08-11-2012, 10:37
Heter Mats Ramstad Nergård og er 21 år, nicker som Nerga på irc og andre ymse plasser men av en eller annen grunn som jeg ikke kan huske er forumbrukeren min noe annet.
Jeg har vært IKT lærling men er ferdig med læretiden og har bestått fagprøve meget godt og er nå ansatt der hvor jeg hadde læretiden. På fritiden driver jeg med en del ulike aktiviteter men felles for de alle er at de er betegnet som nerdete aktiviteter. Er blant annet med på et nyoppstarted Hackerspace/makelab/callitwhateveryoulike som går under navnet Hackheim. Anbefaler alle i Trondheims området å sjekke det ut :D Der kan man ha mye morro.

Har vært deltager siden 2008 men håper på å komme inn i crew i år :)

petterroea
08-11-2012, 15:26
Heter Liam Svanåsbakken Crouch, og er 14 år(Yngre enn de fleste her...), og heter petterroea overalt på nettet^^
Jeg er han fyren som holdt 2 foredrag i fjor, var i TNG, og er den fyren som debuterte i demoscenen i fjor.

Jeg går på ungdomskolen akkurat nå, så har ikke så mye mer å si om det.
På fritiden driver jeg med data, og svømmer så jeg holder meg i form^^.

Startet med data ~2004, og var første år på tg '11.

cart
09-11-2012, 08:48
Hei.

Jeg heter Mats Frøiland, og jeg er deltakerombud på The Gathering 2013.

Først litt om meg: Jeg har vært crew på TG siden 2001, og stortrives sammen med den store TG-familien. Jeg har vært i Info:Desk, Info:Content, Info og i fjor var jeg assistent for Deltakerombudet.

Jeg jobber til daglig som prosjektleder i en grafisk bedrift i Oslo som heter Konsis.

Så litt om min rolle på The Gathering 2013.

Deltakerombudet er en del av The Gatherings ledergruppe, og er deltakernes talerør i ledergruppen. Deltakerombudet er en stilling som ble opprettet for å ivareta deltakerenes ve og vel. Det gjelder alt fra om du trenger noen å prate med om ting går litt trått, til ting som ikke faller naturlig inn under andre crew. Vi er der også for å tilrettelegge for at deltakernes opplevelse skal bli så god som mulig

Vi ønsker å gi deg en fantastisk opplevelse på The Gathering 2013. Det er mange i crew som gjør det de kan for å lage TG til en opplevelse du sent vil glemme.

Deltakerombudet har en egen tråd her på forumet, som kan benyttes til å kontakte oss med spørsmål du føler at tåler offentligheten. Dersom du ønsker å kontakte oss med spørsmål som du føler at ikke alle andre trenger å se, kan du bruke epost-adresse do@gathering.org

Deltakerombudet har taushetsplikt og vil behandle din sak for å gjøre ditt TG til den opplevelsen du ønsker det skal være.

Dranzar
09-11-2012, 09:17
Jeg heter Jo Andreas. 20 år. fritiden går til stort sett å sove siden jeg jobber så mye :P ellers så er det mye ute å kjøre å møte venner da når helga kommer. gamer xbox hvis jeg først gamer. de som kjenner meg veit at det er som å vinne i lotto hvis jeg kommer på xboxen tre dager på rad :P dette blir mitt fjerde tg og forhåpentligvis mitt 2 i Crewet :)

fenixia
09-11-2012, 19:20
Shallabais,
Jeg heter Elisabeth, er 25 og studerer master i Studier av Kunnskap, Teknologi og Samfunn ved NTNU i Trondheim. Fra tidligere har jeg en bachelorgrad i psykologi. Utenom skole så jobber jeg som Orakel i Orakeltjenesten på NTNU. Vi gir førstelinjestøtte i IT-systemene til studenter ved universitetet. På fritiden synger jeg, og spiller World of Warcraft (og eventuelle andre spill om jeg får tid).

Probeus
09-11-2012, 23:45
Heisann!

Mitt navn er Krister Berntsen, og jeg studerer først og fremst til en bachelor i Datateknikk ved Høgskolen i Narvik.

Jeg er 21 år, jobbsøkende og meget engasjert i samfunnet på diverse måter. Alt ifra politiske enkeltsaker som dyrevelferd, til frivillig arbeid innenfor Norsk Folkehjelp.

Jeg har mange prosjekter i luften. Det største er vel muligens Systemutviklings-bedriften jeg holder på å etablere sammen med noen venner. Samtidig så har jeg et foretak som jeg ønsker å få på beina igjen som skal produsere systemer og teknologi for bruk i sanitet, beredskap og eventuelt ambulansetjenesten.

Min første gang på TG var i 2009, og siden den gang har jeg vært innstilt på å delta på TG hvert år. Ironisk nok skjærte det seg for meg i 2010, men i 2011 var jeg tilbake igjen. i 2012 bestemte jeg meg for å søke som CFAD i Seciruty:Medic, og fikk se og føle hvordan det er å være beredskap på et så spesielt arrangement som The Gathering.

På fritiden så går det en del tid bort i Minecraft og systemutvikling. I tilegg er jeg Ansvarlig redaktør i Narvik Studentradio. Ellers så har jeg blitt lei noen hobbyer, og noen er blitt for dyre, så jeg leter vel egentlig etter mer å gjøre på fritiden :P

HeroinHero
11-11-2012, 10:03
Slenger meg med jeg og :D

Heter da Erik, er 16 år og bor på Hamar litt oppi åsa der så det er ikke lange turen nedover. Jobber med telefonsalg (dont hit me), og jeg går VG1 Elektro som jeg stortrives med. Bruker ganske mye av fritiden på data og en del spilling av egentlig det meste : )

Zarbon
12-11-2012, 06:29
*kopiere posten min fra 2k12 forumet :x*

Hei! Knut heter jeg, er 27 år og bor for tiden i Halden. Har vokst opp med data, musikk og fotografering, så det er det som opptar tiden min for det meste. Mitt første møte med den digitale verden kom allerede i tre-års alderen da moren min ga meg en Commodore 64 maskin. Den kan man trygt si ble flittig brukt. Deretter fikk man en 286, og ettersom moren min var aktiv som radioamatør og drev med kursing etc. hadde hun ikke tid til å hjelpe meg så mye med pc hele tiden så jeg ble nødt til å sitte å knote og lære selv, og det er da interessen virkelig tok av. TG13 blir mitt ellevte (11.) år på rad i skipet, og drar til Dreamhack for første gang om litt over en uke - spennende å se hvordan de har det der, og hvor mange å jeg kan få ut av det før jeg går lei, hehe. Spiller ikke så mye lenger, bare litt CS:S/CS:GO en gang i blant.

Noe mer du måtte lure på? Spør!

Steam: steamcommunity.com/bollemau5 (http://steamcommunity.com/id/bollemau5)
Facebook: facebook.com/bollemau5 (http://www.facebook.com/bollemau5)
Twitter: twitter.com/bollemau5 (http://www.twitter.com/bollemau5)

LoverBoy
15-11-2012, 07:09
Hei! Jeg heter Thomas, er 21 år og bor i Fetsund. TG 13 blir mitt femte år på rad i skipet. Jeg har drivi med pc så lenge jeg kan huske, men er først og fremst HiFi-entusiast og gal etter lyd, jakter på den perfekte lyden til enhver tid, noe som er nærmest en umulig oppgave. Jobber mye, men når jeg først har fri går mesteparten av fritiden min til å forbedre og optimalisere stereoanlegget og hjemmekinoen min. Har utdanning innen IKT. Elsker å bygge ting, helt ifra jeg bygget min første pc for lenge siden. Nå bygger jeg hva enn det måtte være som kommer av interesse, enten det er høyttalere, forsterkere eller hyller til TG :P Samlet også en tid på retro spill og konsoller, så har en ganske stor samling som står og gjemmer seg bort :P

Tipper det ikke er lenge før det kommer en standard "post your setup" tråd nå også, er vel på tide snart.

Hvis det er noe mer dere lurer på spør ivei! :D
Om det er flere lydinteresserte her, så slår jeg mer enn gjerne av en prat, bare å adde på skype ;)

Adele
21-11-2012, 10:16
Hey! Jeg heter Adele, jeg er 16 år og bor i Oslo. Jeg går på Manglerud vg2 musikk. Jeg har tenkt meg på TG13 som first timer. Jeg driver med musikk, gaming, og trening på fritiden.~~

rebekkafkh
23-11-2012, 20:31
Heihei! Jeg heter Rebekka, er 17 år og kommer fra et lite tettsted ved navn Kløfta. Jeg går 2.vgs på matfag (kjøttfag) for å utdanne meg som slakter. Men står mellom å bli slakter for å sikre jobb, og ha grei lønn eller å begynne på IKT neste år for så å prøve å bli It-lærling eller å jobbe med hardware o.l som alltid har vært drømmen :)

Ellers spiller jeg for det meste css og minecraft. Men har også et par andre spill som sjeldnere blir spilt. Pleier også å henge med venner eller å synge på fritiden :P

Steam: Rebekka1995

skandix
26-11-2012, 11:21
Hei.
Jeg heter Bendik, er 18år og kommer fra et lite sted på Sørlandet som heter Flekkefjord. Har foreløpig ikke noe jobb, så går på 3VGS på Påbygg, slik at jeg til neste år kan komme meg inn på universitetet. Har som mange andre her på forumet stor interesse innenfor Datamaskiner. Broren min var veldig intressert innen datamskiner før, så husker han hadde en datamaskin med windows 95.. det var saker. Men jeg fikk min første datamaskin først i 2006, hvor jeg da senere i 2008 bygde min første maskin :). Interessen min har bare vokst og vokst. Det kan hende at jeg spiller litt Starcraft II, Diablo 3... men det er sjeldent. Bruker kanskje mest tid på å sette opp linux serveren min å teste ut nye ting på den... og så formatere den igjen og prøve ut noe nytt^^. Men normalt så vil jeg helst bruke linux <3.
Var for første gang på TG i 2011.. Var også en tur på Cfad i Info: Desk :)

Man finner meg på tg ircen (#tg) hvor jeg går under navnet "Skandix"

Dj_Devil
26-11-2012, 13:10
Hei.

Navn: Hans Benny
Alder: 27.
Utdanning: Utdannet Teknisk Tegner.
Jobb: Tegner hos statoil.

Generell info øverst.
Ellers så er eg ekstremt intirsert i teknologi. Eg har siden liten gutt heller sett på discovery eller andre kanaler med teknologi dokumentarer.
Noe av det kjekkeste eg ser er programmer som handler om hvordan noe blir bygget\fungerer. Skrudd ting fra hverandre siden liten gutt. Å har for det meste kunnet skru det tilbake i enten bedre eller samme stand. Noen ganger i ikke fungerende stand også da. hehe. Kjøpte min første datamaskin som 15åring. Da begynte eg virkelig å lære meg data. Har vist interesse for det lenge før det. Men da vi hadde en maskin hjemme med windows 95 på. Som likte lite at eg instalerte ett bil spill for så og avinstalere det igjen så systemet krasjet. Så fikk eg ikke lov å bruke maskin i huset lenger :P :P Så måtte kjøpe min egen. Etter det kunne ingen si noe. Spiller mye rart men spiller mest strategi spill. Spill som involverer mer strategi tenking er kjekkere enn rein spring og skyt (satt på spissen). Syns eg.
Drevet min egen butikk hvor eg solgte nettbrett. Men måtte legge ned fordi konkuransen fra di store kjedene ble så ekstremt stor.
Var på hamar for første gang iår.
Var på TG for første gang iår .
Så var eg crew for første gang iår.
Håper inderlig eg kommer inn som crew neste TG også.

TeeKayR
27-11-2012, 12:03
Hallois!

Tomas heter jeg, er 35 år og bor i Sandefjord. Har holdt på med data siden jeg var rundt 7 år gammel (VIC 20) og så og si alt jeg har studert / gått av skole samt jobbet med, har vært innen for IT. På fritiden holder jeg på med retro datamaskiner som Commodore 8-bit og Amiga, samt spiller BF3 osv når jeg har tid, spiller fast rollespill hver helg og har gjort det i over 20 år samt har et firma på si med min far hvor vi importerer felger/dekk/deler til gamle veteranbiler samt restaurerer Ford Mustanger for kunder. Nok å finne på med andre ord!

NinjaOla
05-12-2012, 10:14
Hej

Jeg heter Ola og er 17år fra Bærum. Gamer for det meste på fritiden litt forskjellige spill som WarZ, LoL, AC3, og litt forskjellige strategispill.
TG13 blir forhåpentligvis mitt 2.år i skipet. Går Data og Elektronikk på vg2 og der gjør vi ikke så aldeles mye så det blir gaming/programmering i de fleste timer.

Jobber som deltid på fotballshop i sandvika, så jobb har jeg faktisk grejd å skaffe meg.

Steam: osbada
og de fleste andre ting noe med NinjaOla.

Platec
06-12-2012, 16:51
Mitt navn er Andreas Aspeli. 16 år. Jeg er født og oppvokst og bor også nå i Hamar, et sted jeg igrunn liker veldig godt, men kan bli litt kjedelig til tider x)
Jeg går VG1 Elektrofag på Hamar Katedralskole og planene neste år er antageligvis Data og elektronikk. Har snust litt på Automasjon, men vi får se :)

Min "gamingkarriere" startet for en god del år siden, det hele startet med Tarzan og NFS 98 på en latterlig dårlig pc, med bl.a 64MB RAM :D (Som jeg forøvrig fortsatt har hjemme i kjelleren!) Ble etterhvert en ivrig GameBoy Color (senere GameBoy Advance, GameBoy Advance SP og Nintendo DS) gamer da det gikk i Super Mario Bros, Pokémon Gold og Pokémon Silver! Når jeg var rundt 10 ble jeg presentert for CS, og visste hva det var, og kjøpte CS:S og TF2 når jeg var 12. Da var FPS spillinga igang. Spilte CS:S flere timer daglig i flere år, mest mellom 12 1/2-14 årsalderen.

Når det gjelder gaming nå, så er jeg ikke så veldig aktiv lengre som jeg en gang var, men når jeg gamer går det i Fifa 13 (PS3) og CS:S, CS:GO, CoD4:MW og BF3 og litt Minecraft. Jeg er egentlig mest en FPS gamer, ikke noen stor fan av MMORPG osv, som WoW, osv, men visse RPG spill kan være gøy.

Var first timer på TG11 og det var en av de beste opplevelsene jeg noensinne har hatt! Og TG12 var intet unntak! Jeg ser fram til jeg har så mange TG'er i signaturen min som endel av dere her på forumet har, for har ikke planer om å slutte å dra på TG! :D
På TG gamer jeg ikke veldig mye. Det går mest rundt å møtte folk, og prata, så på stands osv, og så endel på film. Og ikke minst se på aktiviteten på scena! :D

Nickname: Platec
Steam: Andykiller525
Facebook: http://www.facebook.com/andreas.aspeli

jaggis
07-12-2012, 02:06
Eg er sjølvaste Janus Magnus den Heilage. For menigheita mi, Råthålo, har eg sagt kva som er gale og rett.
I oktober 2009 satte eg mine bein på Jorda (Bergen) og starta mitt misjonsarbeid. Det er slitsomt arbeid å vere ein guddommeleg entitet, så eg tar meg tid til å slappe av med litt casual gaming på PC, (SE)Xbox og Playstation.
Om du ynskjer å kontakte meg (angåande medlemskap i Menigheita, kanskje?) så finn du meg i tempelet mitt, som er lokalisert på Janustoppane på Mount Mackne (det største fjellet i Nord europa).

F4celess
07-12-2012, 12:54
O.G Stensrud her fra Sør Aurdal i Valdres.

Kommer for femte året til TG for å tegne, redigere og være gjenerelt aktiv i loungen. Blir kanskje litt spilling også.
Henger stort sett på Freakforum og dermed Freakgjengen på TG. Ellers off-TG så bedriver jeg ventetiden med å fikse PCer og utvikle ferdigheter innen kunst.

Kepler
08-12-2012, 17:09
Stian Saunes heter jeg. 30 År, og fremdeles bare barnet.

Demoscene-entusiast. Er musiker i gruppa Indigo, og av og til koder jeg litt også.

Et utdannet lydtekniker ved NISS, Oslo.
Bor for tiden i Nyköping, Sverige, der jeg jobber som utvikler hos App-utvikleren 10Fingers.
Jeg skriver også tekniske artikler om utviklerverktøy for iOS/Android.

Jeg elsker gadgets, og den trådløse routeren jeg har hjemme hater meg siden den må holde kontakt med 20-30 devices til enhver tid.
Ellers så mekker jeg en del musikk, spiller bass, gitar, tangenter og synger rimelig reint.

Første gang jeg var i skipet var i 1999. Siste gang blir vel når jeg selv bikker 99.

Vil du ha en langhåra musikervenn for livet så er det bare å stemme på meg i musikk-compoene :)

@skandix: Jeg bodde i flekkefjord en periode (= søt liten by.

skandix
09-12-2012, 02:51
@skandix: Jeg bodde i flekkefjord en periode (= søt liten by.

:O, kult!
ja Flekkefjord er en fin liten by :3

Estella
10-12-2012, 21:31
Ann-Mari,gift med en fyr jeg møtte på tg, 25år(blir 26 før tg13) og bor på ett sted som heter Drammen. Drammen er en by få har hørt om, men de fleste har kjørt gjennom. Jeg er opprinelig fra Oslo og håper av hele mitt hjerte jeg får flytta tilbake snart.

Deltager 2007-2011
CFAD 2011
Info:desk Crew 2012 og 2013

Jeg er utdannet hudpleier men jobber deltid i ferskvaren. Ellers er jeg nesten heltidsmamma til hunden min Kiara(golden),katten min(Mocca) og guttene mine Megatron, Bumblebee og Optimus Prime(chinchilla). Når jeg ikke duller med mine firbeinte, så spiller jeg enten wow, mario eller noen gode gammle spill. Når jeg på en eller annen merkelig måte er lei spilling, så lager jeg kort til folk(også kalt scrapbooking).

Siden det enda er stille på forumet, så skravler jeg litt mere.

Jeg er gal og egentlig ganske hyggelig. Drømmer om å eie min egen scrapbooking butikk som ligger vegg i vegg med min egen dyrebutikk(som ikke selger dyr). Siden dette ikke er så realistisk nå, så sitter jeg i tankeboksen om å gå på skole igjen. Hudpleie er ikke min ting og jeg syntes ikke det å stå med en damp maskin er like spennende som data.

Det var egentlig alt. Kom gjerne innom og hils på meg i info:desk/resepsjonen

Inkness
11-12-2012, 08:32
Hiver meg på tråden!

An heter jeg. Det er riktig, kun to bokstaver!! Fylte akkurat 21 og bor ca i Lillestrøm (akershus). Studerer 2. året IT på Høgskolen i Oslo og Akershus. Bortsett fra PC og hardware liker jeg fotball og Chelsea :)
Gjorde det smarte valget å investere i masse spill før eksamen.. så nå har jeg en haug spill jeg så vidt har rørt. Spiller stortsett Battlefield 3, men har smått begynt å sette meg inn i CS:GO. Senere blir det vel SC2 (som jeg ikke har rørt i det hele tatt).
Legg meg gjerne til, så tar vi noen runder i CS eller BF3. Vil du spille mot meg på SC2 kan du heller spille mot botten på easy, for jeg kommer garantert til å bare mine og ha masse units som bare står og glor på command centret.

Origin: Inkness
Steam: Inkness
IRC: Inkness

Dukie
14-12-2012, 23:20
Daniel her, snart 27 og etter å ha tittet på denne tråden føler jeg meg ikke så altfor gammel likevel. :)

Utdannet ernæringsfysiolog og tar mastergrad i Helsevitenskap i tillegg har jeg tidligere tatt et årsstudie innenfor idrettvitenskap.

Er svært interessert i "duppeditter" og i det siste har mobiler & teknologi vært av større interesse enn selve pc-hardware itself, er gamer of heart og det har dessverre vært "kvalitet framover kvanitet" de siste årene da studiene og trening tar altfor mye av fritiden min, hadde det vært opp til meg hadde jeg enda gamet wow men etter ca. 200 dager fordelt over 05-10 så får det holde, nå går det meste i xbox og spill som blir hyllet pleier jeg å plukke opp, SCII HOTS kommer like før TG så jeg ser fram til å game ekstremt mye på TG13.

Min kjærlighet for gaming som livstil er som nevnt ifjor; det ende med at jeg dedikerte hele høyrearm med gaming fra 80s til 2000'ish med alt fra mario world theme til solid snake og gears. :)

Daniel
15-12-2012, 23:10
An heter jeg.

Kan jeg få spørre om det er et gutt- eller jentenavn? Ble litt nysgjerrig her gitt.

uSmart
16-12-2012, 14:59
Jeg heter Malin, er 18år og bor litt utenfor Bergen på et sted som heter Osterøy. Jeg jobber i barnehage og på barneskole, og trives forsåvidt med det. På fritiden min driver jeg med hest, og har selv verdens skjønneste hest med navnet Cute Coktail. Sitter da også en del å "gamer" når jeg leker nolifer! ;D Got nthing more to say.

Steam; Mjawlin
Skype; usmaart

Ingridawzm
17-12-2012, 11:09
Mitt navn er Ingrid Nymoen, er 18 år (blir 19. den 19. januar) og kommer fra Røros. Bor i Førde atm og går på Sunnfjord Folkehøgskole. Jeg er servitør, DJ og rideinstruktør, og elsker bmw. Gamer CSS, har planer om å kjøpe Day-Z når det slippes ut, og har nesten blitt overtalt til å begynne med lol. TG13 blir mitt 4. år på The Gathering, og jeg elsker det. Trenger du en liten forsmak, kan du jo sjekke dette innlegget jeg skrev dedikert til TG12 i fjor her-> http://inymoen.blogg.no/1332341702_the_gathering_2012.html . Driver å skriver et nytt innlegg til TG13 og kommer til å poste det på forumet etter hvert. xoxo

Soulshine
19-12-2012, 20:30
Hei

Mitt navn er Nina, kommer fra Drammen. Er 31 år :)
Jobber som Teknisk driftkonsulent hos Atea.

Spiller wow, skyrim, swtor, terraria, Civ5 ++ Elsker musikk. Nesten alt av trance, house, dubstep ol. (Hører egentlig på det meste)

Dette blir mitt første år på TG. Blir gøy. Min samboer har vært på TG for flere år siden.
Har ei venninne på jobben som har vært på TG flere år på rad nå, så neste TG ble for fristene å si nei til :D

amaliepus
22-12-2012, 14:34
Heia!

Jeg heter Amalie, er 17 år og bor i Sandefjord. I og med at jeg ikke går på skole i år, så gjør jeg ikke stort annet enn å slappe av og se serier på fritiden min, mens jeg venter på å få svar på en av de mange jobbsøknadene jeg har sendt rundt. Spiller spill som minecraft, Skyrim, og selvfølgelig: World of Warcraft, som jeg har spilt i 6-7 år. :rolleyes:

Dette blir mitt første år på The Gathering hvor jeg skal jobbe i crew på kjøkken, som jeg gleder meg mye til!

fjoha
22-12-2012, 18:59
Hei
jeg heter Håkon, jeg er 18 år og er under utdanning til å bli ambulansefagarbeider. På fritiden så gamer jeg BF 3, cs:go og litt planetside 2. Ellers så spiller jeg cageball hver onsdag og er ellers mye med venner. Dette blir mitt andre år på The Gathering så har store forhåpninger nå =D

stinemin
09-01-2013, 17:25
Hei! Jeg heter Stine og bor fortiden i Halden etter jeg har fullført en bachelor på HiØ på IT avd.
Jeg har vært på TG tre ganger tidligere, to av dem i Crew, det er blant annet jeg som har laget mange av de videoene på TGTV de siste to årene, og mer blir det i år!
På fritiden spiller jeg Diablo3, WoW, Skyrim og litt COD med venner på xbox..og litt CSS når gutta vil ha noe å le av :) Det går også i å lære meg litt mer web-programmering, og tegning i photoshop. Seriejunkie er jeg også..
I år skal jeg jobbe i Broadcast:Unit igjen, og kanskje litt i info:content eller hva det heter ^^
Ser frem til å se dere på TG13!

Mr_Smoothie
16-01-2013, 08:44
Hey! Jeg heter Rein, 16år og bor i oslo. På fritiden driver jeg selvfølgelig mye med pc. Jeg går vg1 elektro ved elvebakken i oslo, og jobber som deltidsansatt på Tusenfryd :D TG12 var first time, TG13 blir sicktime! :)

raskeland
16-01-2013, 11:49
Hei,

Jeg er Julian, 25 år gammel Bergenser. Jobber med IT i Kavli til vanlig. På fritiden liker jeg å trene, går turer i fjellet, se filmer og være med mine utvalgte venner.
Jeg var på TG05, og har siden det dessverre vært for opptatt. Gjør comback i år og gleder meg veldig :-)

Julian94
17-01-2013, 09:08
Hei, eg heiter Julian, er 18år og kjem frå Stranda (Sunnmøre) ditta blir min fyrste gong på TG og eg skal vere med i Core:Crewcare.

J0lian
04-02-2013, 17:51
Hallo, Julian her. (3 på rad haha) Jeg er 17 og TG13 blir det 3 året mitt på TG. Gamer relativt lite, men går somregel i DayZ/League of legends/css.
Er veldig interessert i anlegg/hi-fi, så går i mye musikk, hører da på det meste egentlig.^^

Rubaduck
11-03-2013, 13:15
Hei,

Heter Andre Haugan, er 25 år fra Sandnes. Ble med på The Gathering 2012 i fjor i Altibox crewet (internett levrandøren). Jobber som selger, og selger Altibox til privat sektor i Stavanger/Sandnes.

På fritiden spiller jeg 2 dataspill League of legends og Path of Exile. Har lenge vært en storspiller på ørten MMO spill. Begynte med Dark Age of Camelot i 2002, og spillte det av og på fra 2007 til 2009 (har nesten 10 år payed subs på det spillet) Har også vært innom Guildwars, World of Warcraft, Warhammer Age of Reckoning, Star Wars The Old Republic etc.
Driver også med streaming, og streamer hardcor på Path of Exile hvor jeg nå har en level 63 Witch i Hardcore league og ranked soloQ og 5v5 ranked eller custom 5's på League of Legends

Er lite glad i å trene på fritiden, men det er noe jeg ønsker og ta opp nå.

Synnovesh
12-03-2013, 13:46
Hei!

Jeg heter Synnøve, er 17 år gammel og kommer fra Kongsberg. Jeg går 1 på studie, og fordriver tiden min med å jobbe, skole og turntrener. Spiller når jeg har tid, men er blitt lite i det siste, så gleder meg til TG! Det blir mitt andre år. Spiller mest WoW og Diablo 3, men har noen andre spill jeg skal prøve meg på på TG.

B4ttery
14-03-2013, 18:50
André her, er 20 år gammel og bor for øyeblikket i Hamar. Har som signaturen min sier vært på TG siden 2007, og har bare blitt mer og mer forelsket i miljøet for hvert år.

Spiller for det meste Skyrim, Deus Ex, Dragon Age og slike ting. liker meg best i RPG og MMORPG spill. Har spillt WoW av og på i mange år, men det har blitt for mye av det samme.

Du finner meg på steam under aliaset: djravine.

MikkalOls1
15-03-2013, 21:57
Hei Hei!

Jeg er da Mikael Olsen, fyller veldig snart 17 og bor et knapt kvarter unna Hamar. Blir da firsttimer i år, og gleder meg sinnsykt.
På fritiden så går da mesteparten av tiden med til skole. Jeg går elektrofag Vg1 på Hamar katedralskole og stortrives!
Men, jeg er jo ikke på skolen til alle døgnets timer. Så når jeg ikke er på skole går det i litt gaming (PC: FarCry3 - Saints Row 3. - G-mod - Skyrim - Minecraft - Borderlands 2- Hitman Absolution - Xbox: BF3)
Ellers fester jeg litt på helg og er endel ute med venner! Har også jobb og er nok en kiwi-ansatt. Er også veldig glad i musikk og jeg spiller trommer og en smule gitar :D

Håper virkelig min første påske i skipet blir 5 uforglemmelige dager!

NikolaiH
16-03-2013, 12:58
Yo!

18-år-gammel rettskrivningsnazi. Medlem av orddelingsmafiaen og andre organisasjoner. Liker å BOLE, høre på musikk mens jeg boler og å chille! Chille innebærer så mangt, pilse, drikke alger, powne nubs i ulike shooters, mimre med Runescape og Maplestory, trene, gjøre lekser og kode!

Livsmottoet mitt er yolo. På den måten at man utnytter livet sitt på best mulig måte! Altså å chille, trene og lære.

Dette blir mitt fjerde år i skipet og jeg håper jeg treffer på mange som har teit humor, for da kan vi le sammen. LOL. Liker Broiler fordi beaten gjør meg vill, men ta en tur innom hvis du hører hardstyle eller house, mine favorittsjangre!