PDA

View Full Version : Tablereg

HellBoy
17-02-2003, 09:29
Jeg har for tiden 13 billetter som jeg står som owner på, og veldig mange av de er nære venner som jeg skal sitte med.

Siden jeg er mannen med billettene, hadde det vært utrolig praktisk om jeg kan da plassere ut de folkene som er users på billetter hvor jeg er owner, og som skal sitte med meg.

Er første året som deltager hvor PTN blir brukt til tableregistering, og har derfor liten/ingen kunnskap om hvordan dette da gjennomføres.

Muslingen
17-02-2003, 09:37
vet ikke om du kan gjøre det selv, men du kan putte deg selv opp som seater. Da kan du velge hvor de skal sitte

MiZzPeNtA
17-02-2003, 11:12
eventuelt hvis ikke du selv kan sette deg som seater på billettene så må du få alle de du skal plassere til å gjøre det. men siden plassregistreringa ikke er oppe enda, så går det ikke ann.

det kommet vel opp et alternativ for å velge seater på billettene når dette er tilgjengelig..

mulig jeg missforstod litt hva du mente.. men shitt au! :D

HellBoy
18-02-2003, 06:22
Ok, forklarer igjen.

Jeg og en til er ansvarlige for en shitload med billetter, og for å slippe unødvendig mye stress når seatreg'n kommer opp lurer jeg da på om det holder at jeg og den andre personen som er owner på billettene kan sette ut alle folka vi har billetter for...

Knuters
18-02-2003, 06:33
Ja dette skal være mulig det. Vi var 8 stk i fjord da plasserte en kompis av meg ut alle sammen da. Husker ikke helt hvordan, men mener vist du står som eier av 10 billetter så kan du plassere de hvor du vil. For eier har også "Seater" retigheter til de brukernen som har billett under din bestilling

Xell
18-02-2003, 08:04
I følge Flemming på PTN kommer "seater" instillingen snart (skulle komme 14 dager før reserveringen starter). Da passer du bare på at samme person er "seater" på alle billettene. Hvi dere er 2 stk som sår som "owner" kan den ene levere over "seater" rettighetene til den andre, så blir det enda mindere kluss når man skal reservere plass.