PDA

View Full Version : Resten av TGTV

lilfire
17-04-2012, 12:39
På http://tv.gathering.org/ mangler fun&games for fredag og søndag. Vil dette bli lagt ut?

EDIT: Mente selvfølgelig TGTV

NikolaiH
18-04-2012, 06:34
Jeg la merke til det samme! Vet ikke om det var noe på søndag, men ihvertfall på fredag hvor jeg deltok mangler det "footage" av.. :)

MRmP
19-04-2012, 13:59
Vi har et fåtall av videoer som ikke er publisert da vi har oppdaget transkodingsfeil i videoene, blant annet I fun&games Fredag.
- Dette er svært alvorlige feil som gjør det umulig å se hele videoen.

(Det var ingen sceneshow på søndag da vi rigget ned scenen Lørdag natt (rett etter Philter konserten)

Vi jobber med å få disse ut, men rett etter TG er det en periode hvor alt ligger spredt rundt (mediaservere med orginalopptak o.l) og må samles.. ivertfall nåes over nettverk.
Jeg regner med at alt er ute slutten av april/starten av mai

lilfire
20-04-2012, 09:48
Philter spilte da på søndag kl 02:30 Fun&games var før dette. Altså søndag. Takk for svar da vet vi hvertfall at det er på vei og hvorfor de ikke er kommet ut enda :).

MRmP
20-04-2012, 15:30
Philter spilte da på søndag kl 02:30 Fun&games var før dette. Altså søndag.
Vi har valgt å fremdeles kalle dette Lørdag, selv om vi er et par timer over lørdag, da det går inn under underholdningen som var på lørdagsnatten
Derfor finner du fun&games lørdag, som egentlig er natt til søndag
Fun&games fredag er natt til lørdag
osv.

lilfire
21-04-2012, 08:44
Ok :). Ser at Fun&games lørdag ligger på http://tv.gathering.org/, Men fun&games var 2 ganger på "lørdag" først kl 23 deretter kl02. Håper fun&games lørdag2 også blir lagt ut :)

MRmP
21-04-2012, 13:43
Ok :). Ser at Fun&games lørdag ligger på http://tv.gathering.org/, Men fun&games var 2 ganger på "lørdag" først kl 23 deretter kl02. Håper fun&games lørdag2 også blir lagt ut :)

De skal være slått sammen, la meg undersøke :)

NikolaiH
21-04-2012, 18:09
Er det kommet noe Fun & Games Fredag? Finner det ikke :(

lilfire
07-05-2012, 14:16
....
Jeg regner med at alt er ute slutten av april/starten av mai

Hvordan ligger saken an?

lilfire
31-05-2012, 08:39
Bump 10ord

lilfire
18-06-2012, 14:37
Okey nå begynner jeg å bli litt mer frustrert! Hvor blir det av resten?!?

marilla
18-06-2012, 17:42
Okey nå begynner jeg å bli litt mer frustrert! Hvor blir det av resten?!?

Ro ned frustrasjonen. Vi som gjør dette jobber frivillig. Om det gjør det noe enklere, så kan du anta at det aldri dukker opp, og så får det heller bli en positiv overraskelse om det gjør det. Det er ikke fryktelig gøy å sitte med tg-arbeid 12 måneder i året, så folk tar noen måneder fri. Det er ikke noe vits i å bumpe og mase i denne tråden mer.

lilfire
19-06-2012, 10:07
Hadde det bare kommet noe meldinger så hadde det vært greit. Vet at de som jobber gjør dette frivillig og gratis. Vet også at det kan dukke opp uforutsette ting. Det er informasjon jeg klager på. Og. du sier at jeg skal anta at det aldri kommer? Det mener jeg er for dårlig. Man har tatt på seg en frivillig jobb, og selv om den er frivillig forventes det at jobben utføres. Om man ikke klarer å utføre den jobben man er satt til å gjøre får man spørre noen om hjelp eller gi oppgaven videre til noen andre. Evt om ting skulle skjære seg helt. og det ikke er mulig å fikse, si i fra!

krage
12-08-2012, 02:28
Hadde det bare kommet noe meldinger så hadde det vært greit. Vet at de som jobber gjør dette frivillig og gratis. Vet også at det kan dukke opp uforutsette ting. Det er informasjon jeg klager på. Og. du sier at jeg skal anta at det aldri kommer? Det mener jeg er for dårlig. Man har tatt på seg en frivillig jobb, og selv om den er frivillig forventes det at jobben utføres. Om man ikke klarer å utføre den jobben man er satt til å gjøre får man spørre noen om hjelp eller gi oppgaven videre til noen andre. Evt om ting skulle skjære seg helt. og det ikke er mulig å fikse, si i fra!

Tja, i utgangspunktet er jeg enig :)
Men husk at en forutsetning for at det skal bli gjort, er at det er lystbetont, at det er noe de som skal gjøre har lyst å gjøre. Personlig så tviler jeg på at kommentarer som denne, er noe som gjør det lystbetont å ta opp jobben igjen :)

Det har aldri vært vanlig at alt som har skjedd på scenen har blitt publisert i video etterpå. For TG12 er jeg ganske sikker på at vi har en "all time high" og jeg er ganske så imponert over den jobben som ble gjort i år, både av inhold og av underhldning ;-)

Dersom du mener at du kan gjøre jobben bedre, er det fritt fram for å søke crew. Har du det som trengs og klarer å få det ned "på papiret" skal du ikke se bort fra at du blir ønsket velkommen inn i en gjeng som hvert eneste år samles, legger ned utallige timer arbeid og har det kjempegøy.

lilfire
13-08-2012, 14:06
Forsåvidt enig at en slik kommentar kan gjøre at man ikke får lyst å ta opp jobben igjen, men samtidig kan det også være et spark i ræva ;)

Er klar over at det ikke har vært vanlig at alt er kommet ut, men igjen mener jeg at det egentlig er for dårlig.

Har vurdert å søke crew de siste åra, men har ikke følt meg ferdig med å være deltager enda. Kan ende jeg søker til neste år.