PDA

View Full Version : hva skjerm med volumet på TG? ALLE er så stille...

Wiccey
05-04-2012, 21:31
ingen som tørr og skru opp, enter har dem masse diskant og spiller høyt, ellerså har dem masse av alt men ikke tørr å skru opp... watt opp annleggene deres og gi faen i sidemannen med anlegget sitt :D er TG bare en gang i året så WATT OPP =O litt som i fjord, du er ikke hjemme i stua med foreldra nå, lov til og vri på volumknappen ;)

zechi
05-04-2012, 23:48
Spørsmålet er heller hvor du sitter i forhold til de som spiller.... :P

Dranzar
06-04-2012, 10:16
ingen som tørr og skru opp, enter har dem masse diskant og spiller høyt, ellerså har dem masse av alt men ikke tørr å skru opp... watt opp annleggene deres og gi faen i sidemannen med anlegget sitt :D er TG bare en gang i året så WATT OPP =O litt som i fjord, du er ikke hjemme i stua med foreldra nå, lov til og vri på volumknappen ;)

jeg skal si meg helt enig med deg jeg syns det er døvt med høy musikk her i år :P

zechi
06-04-2012, 14:43
Vi sitter øverst på rad 47 og når vi spiller høyt får vi som oftest klager for at vi forstyrrer scene eller noen naboer rundt.
Og når vi ikke har lyd på, så kommer security eller andre og sier: dere med det anlegget også spiller dere ikke musikk? -_-

Jeg vil gjerne at partyzone deles inn i farger sånn at en farge viser personer med anlegg i form av "stort" så folk som ikke liker lyd men skal likevel sitte i partyzone kan sette seg lengre unna dem med anlegg.

Stridsape
06-04-2012, 20:25
Sjekk timeplanen på gathering.org, så skal det nok la seg gjøre å tilpasse volumet så man ikke forstyrrer hverken scene eller game. ;)
Naboene deres skal dere såklart vise respekt for, men litt volum burde vel la seg gjøre om det ikke varer arrangementet ut!

Dj_Devil
13-04-2012, 06:35
bare ikke sitt på silent zone for så å guffe opp :P