Log in

View Full Version : Et lite spørsmål.

etcetra
13-02-2003, 14:42
Hvis jeg har forstått det rett så ble det solgt 4300 billetter i går.
Og jeg har også fattet det slik at det er 5100 som kommer inn på TG i år.

De 800 resterende billettene, er det de Demo og "Progamer" billettene?

Eller er det 800 billetter som holdes tilbake og legges ut til de som står i kø eller noe lignende.

Håper dere forstår hva jeg er ute etter å finne ut, på forhånd takk. :)

mvh, en som angrer at han ikke droppet treninga i går :)

a[c]e
13-02-2003, 15:23
Veit ikke om jeg har fortstått dette HELT rett, men dette er hva
jeg har hørt om saken..

- Det ble lagt ut 4300 billetter i går..
- Gamer og Scene/Demo skal ha et utvalg billetter..
De som ikke blir solgt der går til de som har registrert en ordre i køen!
- IKKE-Skandinaviske skal også ha noen billetter.

Sub-Lock
13-02-2003, 15:37
Også er det reserverte billetter, noen billetter blir loddet ut/premier i konkurranser etc.

[VK]da_elg
13-02-2003, 15:42
Skjønner ikke at noen kan forsvare PTN engang... Hadde kanskje holdt til billettsalg til et hjemmeLAN, KANSKJE! Brukte 3 fuckings timer på å bestille en billett! Og har en kompis som ikke fikk kjøpt en gang...
Tips til neste år: - TG må utvides enda mer (M;YE mer) så alle får være med.
- pratypooper.net må investere i store überservere hvis de skal kunne fortsette!

ShadoW^_
13-02-2003, 15:56
ja detta har vært alt for dårlig jeg og en venn satt sikkert i 3-4 timer fikk ikke billetter men så er det bare horer som bare logger seg rett inn å bestiller som er så heldige at dem slepper vente @ all... jusk, urettferig ect ! *viiil ha bilett!
:confused:

phunkee
13-02-2003, 16:21
Brukte nå bare 24 minutt jeg :)

ifølge gathering.org skyldtes jo mye av problemene ISPer da, men det er ikke til å skyve under en stol at serveren er for svak.

Ang størrelsen på partyet så må vi jo bare innse at det neppe kan presses inn fler enn 5100 i skipet så uansett om Billettservice eller PTN står for billettsalg så vil mange bli skuffa. Og er det bedre å vente lenge i telefonkø enn å sitte forann PCen?

Svartebørsmarkedet blir også mye mer attraktivt med Billettservice da. Nå er det jo en risiko å selge/kjøpe billetter. Med Billettservice er det null kontrollmuligheter.

men dere som ikke har fått billett : er fortsatt håp :)

etcetra
13-02-2003, 17:22
Noen admins eller noe lignende som faktisk vet noe konkret? :)
Vel vel, får bare smøre meg med 'tålamod' ;p og blir det ikke TG, får jeg dra med meg noen på Gamesphere istedet ;|